Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4259
En kamerat snakket om at det fantes øyedråper som gjorde slik at du ikke ble rød i øynene etter at du har røyket.

Finnes dette? hva heter det? eller er det noe annet som funker på samme måte?
Det er nok snakk om helt vanlige øyedråper. Det funker på noen og ikke på andre
Clear eyes. Ulovlig i Norge, men selges under disk mange steder.
Har blitt diskutert før.
SØK.
takk.
ok, glemte faktisk å søke, men takk for svar...
Er ClearEyes ulovlig i norge?
Merkelig.
Veit.
Men i USA er det tillfeller hvor folk har fått synsskader av clear eyes.
Det er grunnen så vidt jeg vet.
Ikke helt overaskende at noen i USA har fått synskader av øye dråper det er tross alt landet som de merkligste ting skjer. Mens her i norge blir ting som funger bra forbutt for å øke salget av dyrere legemidler.
Hvis du har en helsekost butikk i nærheten av der du bor, spør om de har noen øye dråper. Fikk noen ev min mor som jobber i slik butikk og de tungerte bra som bare det. Husker desverre ikke hva de het da. Men det er værdt et forsøk.
og du fikk de øyedråpene av din mor for at du skal få vekk rødheten fra øynene dine etter du har røyket? kul mor du har..!
Jeg mener du faar kjopt oyedraaper paa apoteket som er for pollenallergi osv, og de funker fint.
Du får kjøpt clear eyes på danske båten til 29,90.- Kjøpe selv i går...
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg har clear eyes men har ikke bruk for den. Hehe..
For mye clear eyes kan gi deg røde øyne når du ikke røyker. Det er ganske belastende for øynene det der!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av Cybergasm
En kamerat snakket om at det fantes øyedråper som gjorde slik at du ikke ble rød i øynene etter at du har røyket.

Finnes dette? hva heter det? eller er det noe annet som funker på samme måte?
Vis hele sitatet...
Du får kjøpt Spersallerg på apotek i Norge.



Opprinnelig postet av Cybergasm
Du får kjøpt clear eyes på danske båten til 29,90.- Kjøpe selv i går...
Vis hele sitatet...
Hvilken danskebåt? Hvor?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Crouse skip da vettu
Opprinnelig postet av z10an
Crouse skip da vettu
Vis hele sitatet...
Økseskaft.
▼ ... over en uke senere ... ▼
clear eyes er IKKE ulovlig i norge. Du får kjøpt det på forskjellige "alternativ" butikker i oslo
Under disk ja. Det ER ulovlig.
Det var om "Clear Eyes" på tv for en stund siden, og _ja_, det er ulovlig, så ingen kan si at det er lovlig, for det er ikke det.

Punktum.
Idioter som ikke tør å si til foreldrene at de røyker fortjener faen ikke å røyke. Blir provosert av fjortiser som er så jævla kule og ikke tør å stå fram. Kom ut av skapet og stå for det du gjør!
Eller ikke røyke i det hele tatt? Er jo tross alt det beste (det eneste bra) alternativet...
Opprinnelig postet av charzer
Eller ikke røyke i det hele tatt? Er jo tross alt det beste (det eneste bra) alternativet...
Vis hele sitatet...
"Shut the fuck up"
- Bill Hicks
Opprinnelig postet av jallamann
Idioter som ikke tør å si til foreldrene at de røyker fortjener faen ikke å røyke. Blir provosert av fjortiser som er så jævla kule og ikke tør å stå fram. Kom ut av skapet og stå for det du gjør!
Vis hele sitatet...
Hva faen snakker du om? altså, har du fått med deg hva slags røyking det er snakk om her??
Opprinnelig postet av Cybergasm
Hva faen snakker du om? altså, har du fått med deg hva slags røyking det er snakk om her??
Vis hele sitatet...

Sorry, var temmelig gretten når jeg skumleste tråden og tenkte sigaretter. Se bort i fra det jeg skrev over.
charzer: Vær vennlig å ikke starte en ny slik idiotisk diskusjon.
Jeg er utrolig lei av å bli "kjefta på" her på forumet og jeg tror ikke jeg er alene om det.
Er rusmidler bra eller ikke?
Vi har hatt ca. en million slike diskusjoner og vi orker ikke en til.

Takk.
▼ ... over et år senere ... ▼
http://www.everyonedoesit.co.uk/onli...CategoryID=737

Noen som har efaring med de der? blir den stoppet i tollen?
Sitat av charzer
Eller ikke røyke i det hele tatt? Er jo tross alt det beste (det eneste bra) alternativet...
Vis hele sitatet...
Dette går og under: "man skal ikke oppfordre folk til å ruse seg, si at Rusmidler er no tullball og det er dumt osv..

En regel på forumet med andre ord..
Hør her nå..
-Clear eyes ER ulovlig i Norge.
Har en kompis som har nedsatt syn som en følge av clear eyes bruk'

For å unngå røde øyer/gjøre røde øyer hvite igjen:
(1)gå bort til nærmeste vask
(2)skru den på
(3)fukt øynene som skal gjøres hvite igjen, enten ved å "se i vann strålen" eller slippe dråper ned på øyet

-Veldig enkelt..
-Gratis
-Funker hver gang og er såvidt jeg vet ikke skadelig for øyet
For du som lurer på hvordan ClearEyes fungere er det rett og slett alkohol i dråpene som dryppes på øynene, dette får blodårene i øynene til å trekke seg sammen, ergo; ikke så mye blod i øynene, og ikke så røde heller.

Har en som sitter ved siden av meg på jobben og drypper hele tiden, klager støtt og stadig over vondt i hodet samt slitne øyne. Disse problemene kom først etter at personen begynnte med ClearEyes. Men dette er ikke noen moralpreken, bare sånn at hvis dere klager over hodepine så vet dere hvordan dere kan bli kvitt det.

Og nei, personens øyne har ikke blitt gule, enda! |:
Clear-eyes er direkte farlig for synet...

Edit: Leste ikke hele tråden
Sist endret av Odne; 11. april 2006 kl. 01:20.