Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1516
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Et kantana laget i 3dsmax6

Katana

Ny render: Katana

Bring it on
Sist endret av Kakcoo; 21. august 2004 kl. 05:51.
Sjef da!! Pent ja. Men som den minimalist jeg er, syns jeg det ville sett enda penere ut med èn lyskilde, eller èn skygge per objekt om du vil. Men nå er det midt på natten, så kanskje jeg syns noe annet imorgen. Terningkast 5
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
takker
Kan prøve med en lyskilde. Desverre er Dreamscape-pluggen noe feil med, så jeg må ty til andre middler.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Mmmm, der ja! Terningkast 6
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
takker
Kakcoo - Flott bruk av Mental ray effekten

<edit>Det er mulig den gjennomsnittlige freaker ikke kan gi så mye konstruktiv kritikk på arbeidet ditt, men folkene på cgtalk.com kan det</edit>
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Lynzh: Feil. Ikke Mental Ray. Dreamscape

Det er en fantastisk plugin.

Takk for komentar og tips i alle fall. Må skjekke ut det nettstedet.
Damn! Hvorfor gidder jeg aldri ta meg tid til å kikke litt på 3D programmer?

Tippel-F!
- Fantastisk
- Fabelaktig
- Formidabelt

Terningkast 6.
fyy søren, noe så bra!

flott
fantastisk
vilt

terningkast 6
Nice!
Terningkast 6...
Utrolig fin. Men det er noe som ikke stemmer hos meg der. Helt nede ved skaftet ser den ut som om den er gjennomsiktig. Men jeg hakke peil, så ikke ta dette for seriøst fra min side
InUtero: Tror det er fordi den speiler seg i den svarte kanten der...
Tja.. Godt mulig, men det så feil ut i mine øyner. Men så har ikke jeg peiling da
Utrolig stilig...
Ser helt likt ut som et av mine egne katana'er som henger på veggen her...
det var en flott katana, anbefaler at du sjekker ut www.storedyret.com , det er ett slik lage ting med bildeprogram forum.

lykke til videre.
To ting: Det burde ikke være skygge under tuppen av skaftet. Ser du som om det balanserer. Og det ser ut som om sliren er for kort for bladet (mulig at det bare er jeg som ser feil?). Men ellers var det utrolig bra!

edit: Slire heter det ja...
Sist endret av Laurentius; 21. august 2004 kl. 13:20.
Har en ting å kritisere på bilde, slira og stativet er alt for mørkt. Det hadde vært fint å se noen detaljer der altså!
Men ellers var det en veldig fin render.
Kill Bill følelse der ja. Bra jobbet!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Tusen takk alle sammen. Skal se på noe av det dere har sagt.
Vet det der med at slira og stativet er for mørkt ja:/ Som tidligere sagt er dreamscape-pluggen min litt feil med. Daylightfunksjonen virker ikke. Den er ment å gi lys fra hele himmelen sån at de punktene hvor lyskilden ikke slipper til også bli opplyst på samme måte som at våre skygger kke er bekkmørke. Kan selvfølgelig bruke andre rendemetoder, men jeg liker dem ikke. Dreamscape er mye bedre til å legge skygge ol. Og en ting til: Slira er ikke for kort.
http://home.no/kakcoo/katana i slire.jpg

Igjen Takk
Sist endret av Kakcoo; 21. august 2004 kl. 14:53.
Du er min venn
niigu's Avatar
Veldig bra!
Kunne kanskje lagt sverdet i en annen stilling / vinkel i forhold til "sverholderen"? Det så litt "kjedelig" ut sånn.

Ikke sånn asså, jeg gir deg terningkast 6 fordi om!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
niigu, takker.
Hva tenkte du på? Forklar, så kan jeg tenste. Er fint at du nevner slikt.