Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4187
Jeg har også tatt noen bilder, og jeg lurer på hva dere synes om dem. Mitt nye digitalkamera fra elkjøp har vært flittig i bruk for abstrakte makrobilder den siste uka. Har ikke fått heeelt teken på fokus ennå, men øvelse gjør jo mester

Vanne-ting
Planter
Stubbe
Trapp
Føtter
Tre
Hunden min
Meg!









[COLOR=silver]!DØD LEBIRROH GO GNAL NE RÅF REDLIBTTIRD ERELF RETSOP MOS ELLA REPÅH GEJ[/COLOR]
http://www.digitalhybrid.net/bilder/vanne-ting.jpg
og http://www.digitalhybrid.net/bilder/stubbe.jpg er favorittene mine så langt. Først og fremst motivet i vanne-ting.jpg, og froskeperspektivet sammen med de mørke fargene i stubbe-bildet. Fortsett med kvalitetsarbeidet!
Vet ingenting
Likte alle bildene, men Planter.jpg bildet var penest <3.

et spm; Hvorfor har du brukt SPAM kjøtt i bildene?
Dette er nye wallpapers!! Jeg la dem over hverandre i photoshop, tok lens flare, og voila!
Hunden og vanne-tingen var best

EDIT: nichotin: legge ut`? tre poster på et og samme tidspunkt
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
djis. genialt spør du meg.
I like turtles
Skyfex's Avatar
haha! Nice =)

Spam, Spam, Spam, Spam! Egg, Sausage and Spam! Spam, Sausage, Egg and Spam! Spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, Bacon, Tomato, Dog and Spam!
Nå ja. Så utrolig mye skryt synes jeg ikke han fortjener. Det er egentlig ikke noe spesielt med noen av bildene, selv om jeg liker ideèn med spam-boksen.

Hvis det hadde vært en trettenåring med fire poster som hadde lagt ut disse bildene hadde han blitt slakta...
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Teh is nothing teh understand the posts. Teh losers!
Noen som er lei av at alle spammer identiske bilder?
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Jeg er i hvertfall ikke lei av sånne kule bilder!!




[COLOR=silver]TEMUROF ÅP REH SENNIF TED RETOIDI EGNAM ROVH ES Å EDNERERTSURF RE TED[/COLOR]
Sist endret av Digital Hybrid; 24. juli 2004 kl. 01:18.
raze: Ja, spesielt de med et tilfeldige motiv, hvor den nærmereste tingen i bildet har all fokus, og resten er helt ut av fokus.
morsomt avbrekk fra alle de "seriøse" bildene nå for tia
100 poeng for dette hvis det er Pink Floyd - The Wall (det doble hvite coveret) jeg ser i bakgrunnen
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Style: nei, det er nok "best of Ibiza dance", tror jeg. Kjenner jesper såpass :P

h
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg ble nesten litt redd da jeg så overskriften og hvem som postet

Om det er photoshop arbeid er det utrolig dyktig gjort spess stubbe bildet.. Men jeg har en liten mistanke om at du har din egen spam boks så jeg holder meg til at bildene var morsomme
Sist endret av sptz; 24. juli 2004 kl. 02:03.
'In Floyd We Trust'-skjorte?
Opprinnelig postet av Digital Hybrid





[COLOR=silver]TEMUROF ÅP REH SENNIF TED RETOIDI EGNAM ROVH ES Å EDNERERTSURF RE TED[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Var sykt mye spam her... Bildene var så som så.. "Tre" synes jeg hevet seg over de andre, litt mer tydelig spam der!!

Har også lært meg å tyde hemmelige Digital Hybrid-koder med nesten usynlig skrift...
Opprinnelig postet av StylePower
100 poeng for dette hvis det er Pink Floyd - The Wall (det doble hvite coveret) jeg ser i bakgrunnen
Vis hele sitatet...
Enig Blir ikke nok av Floyd fans, kanskje jeg skulle ta noen bilder av mitt rom? Så skarru se tribute :P
Ablaze, Go ahead
Stubbe er helt klart min favoritt.
http://home.no.net/ablazes/nff/
Bilder av deler av rommet mitt. Bildene er øyeblikk oppe. Sweet eller huh? Gadd ikkje ta bilde av squier gitaren min, skal heller hive opp bilde når jeg får den nye gitaren min :P
http://home.no.net/ablazes/gitar
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
_Veldig_ offtopic nå.. men hvor får du kjøpt spam? eller corned beef som endel kaller det.. jeg har ikke sett det noe sted i norge enda..

Edit: tror jeg fant ut at spam og corned beef ikke var helt samme tingen :/
Sist endret av Dodecha; 24. juli 2004 kl. 11:37.
Opprinnelig postet av Ablaze
http://home.no.net/ablazes/nff/
Bilder av deler av rommet mitt. Bildene er øyeblikk oppe. Sweet eller huh? Gadd ikkje ta bilde av squier gitaren min, skal heller hive opp bilde når jeg får den nye gitaren min :P
http://home.no.net/ablazes/gitar
Vis hele sitatet...
Den 'The Wall' plakaten med hammerne på har jeg også, men i en enda fetere version... Tror det er den amerikanske versionen ellerno.

[COLOR=silver]Edit: Post nummer 600[/COLOR]
Sist endret av jepser; 24. juli 2004 kl. 12:03.
Digital Hybrid: Rett og slett genialt.

jepser: Gralla

Ablaze: Husk å komprimere bildene bedre enn det du har gjort nå neste gang. Mange der ute som fortsatt sitter på ISDN.
synes du virkelig spam er så godt?
ellers kule bilder..men litt kjedelige..
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Er det virkelig ingen som tok denne bildeserien?

*sukke og riste på hue*

h
Opprinnelig postet av SharQ
Er det virkelig ingen som tok denne bildeserien?

*sukke og riste på hue*

h
Vis hele sitatet...
Joda. Det er mediekritikk på høyt plan. "meta" liksom..
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
SharQ: tydeligvis ikke.

For å gjøre alt helt klart, var dette en bildeserie som forklarte mitt (og en god del andres) syn på akkurat denne typen tråder. Jeg er lei av alle som begynner å poste sine bilder av alt mulig crap, som verken er noe spesielt eller særlig flott. Jeg ser på dette som spamming av forumet. Derfor brukte jeg fem minutter (ja, FEM minutter) på å velge ut et oppbrukt motiv, plasserte en boks med spam på det og knipset et raskt bilde. At virkelig ingen skjønte (noen skjønte det selvfølgelig) den underforståtte beskjeden i denne tråden er til å grine av...
Nå kan dere virkelig være stolt av hvor smarte dere er.

nFF er virkelig ikke hva det en gang var...
Sist endret av Digital Hybrid; 24. juli 2004 kl. 14:01.