Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1011
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Den må vise hva som har blitt sagt i kanaler og pm's når jeg reattacher. Noe som dircproxy gjør, men siste versjon er 2 år gammel.


dircproxy is an IRC proxy server ("bouncer") designed for people who use IRC from lots of different workstations or clients, but wish to remain connected and see what they missed while they were away. You connect to IRC through dircproxy, and it keeps you connected to the server, even after you detach your client from it. While you're detached, it logs channel and private messages as well as important events, and when you reattach it'll let you know what you missed.
Vis hele sitatet...
Du kan bruke irssi, og screen'e den. :>
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Marjo
Du kan bruke irssi, og screen'e den. :>
Vis hele sitatet...
Jeg spurte om bouncer ikke en irc klient...
Dette kan du vel fint bruke et helt vanlig muh til...
Eller psybnc.
han ber om en som viser alt som har skjedde i øyeblikekt han logger på slik at han slipper å lese noen logger, alt kommer opp som om han alltid var der på en måte.
jeg vil anbefale irssi, men du ber ikke om en irc klient. vet desverre ikke om noen som gjør det du ber om. har bare prøvd muh vel og merke.
psybnc viser ikke det som er skjedd i kanaler, bare query.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mener miau skal fikse den biffen om jeg husker helt korrekt.

http://miau.sourceforge.net/