Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1704
ogrish.com har lagt ut video av Kim Sun-il halshugging.
Holder på å laste ned klippen og før jeg ser på den. Lurer jeg på om noen av dere har sett den?
veldig offtopic men folk som klarer å se sånne klipp fra real life av halsugginger og avskjæringer av hoder er syke syke mennesker.. og spesielt om man laster det ned frivillig..
nFF Marshall
morten's Avatar
Hvorfor noen i det hele tatt har et ønske om å se den, forstår jeg ikke. Så jeg vil gjerne ha noen gode argumenter for å se denne filmen (bortsett fra de som etterforsker drapet).

Nei, dette er ikke kult!
Kunne du ikke ha skrevet innlegget ETTER at du så klippet i stedet? Jeg så på klippet nå, og "long version" er jo 1,9 MB.

Edit: Dette klippet er ikke så galt som mye annet på Ogrish, men langt ifra noe særlig å se på. En annen "klassiker" fra Ogrish er jo det av han tsjetsjeneren som blir skåret av hodet med kniv.
Sist endret av Loeve; 24. juni 2004 kl. 17:50.
Seriøst, sånne klipp kan brenne i helvete.
Hvorfor legger folk ut slikt? Og hvorfor vil folk se det?
Usmakelig.
Nysgjerrigheten overgår viljestyrken. Dessverre.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Opprinnelig postet av Loeve
Nysgjerrigheten overgår viljestyrken. Dessverre.
Vis hele sitatet...
Bingo!

Hvis jeg ser en link til en video som heter hand_cut_off.avi, får jeg lyst til å se den. ikke fordi jeg har en syk fetish, men fordi jeg har lyst til å se hvordan noe slikt ser ut.

Og folk som mister appettitten av slike ting, skjønner jeg meg ikke på. Jeg spiste middag mens jeg så filmen, ikkeno problem.

Edit: dessuten ser man ikke en dritt på den filmen. dårlig kvalitet på opptaket. På den filmen der den tjekkiske soldaten får kappa av hodet derimot...
Sist endret av afen; 24. juni 2004 kl. 17:57.
Trådstarter
41 1
Opprinnelig postet av Loeve
Nysgjerrigheten overgår viljestyrken. Dessverre.
Vis hele sitatet...
Enig!

afen: Åssen klarer du å spise middag mens du ser på slike filmer?
nFF Marshall
morten's Avatar
Enkelt svar: Han er trønder
Jeg spiser cheeze-balls jeg [Badhumor]Hadde vært verre om man hadde spist hodekål? [/badhumor]

Men fra spøk til muskedunder: Dette er jo bestialsk, og likevel om man får se svært lite, grunnet dårlig kvalitet og rotete kameraføring, så får man en liten klump i halsen på Kims vegne. Jeg forstår også at folk kan synes dette er forferdelig å se på, da det er omtrent det verste man kan gjøre med et menneske som fortsatt lever. Selv merker jeg omtrent ingenting.
Nei, nei og NEI!

Hvofor skal man se på noe slikt

Hvis noen hadde vært på en slik side på mitt nettverk (pc1, pc2, PS2 og Digitaltuner) hadde jeg blitt

Jeg synes ikke slikt er akseptabel
Jeg har ikke sett Tsjetjenia-videoen, men har en kompis som så den for leenge siden. Han sa at han fortsatt hører ropene til mannen og ser videoen for seg selv så lenge etterpå. Å se slike ting kan gjøre langvarig skade, og bør ikke gjøres selv om man "bare er nysgjerrig".
Jeg anser meg selv for relativt hva slikt angår, da jeg har sett mye "skjit" på nettet de mangfoldige årene jeg har vært koblet på. Tsjetsjener-videoen overgår dog det meste. Det verste er ikke at du ser hodet gå av bit for bit i høy kvalitet, med stor skarphet, men at du hører luften som egentlig skal ut luftrøret komme ut av der han skjærer, og en gurgling av mannens eget blod.

Dere trenger forresten ikke å takke for detaljene

hxxp://www.users.qwest.net/~smashed/chechclear.asf <- Dette er klippet jeg snakker om. Sees på eget ansvar!
Sist endret av Loeve; 24. juni 2004 kl. 18:17.
Jeg ble kvalm av de videoene! Føler jeg må spy
Ser ut som om det er to personer som har funnet denne videoen mindre ekkel i denne posten. Rart nok er vi begge trøndere hæhæ.
Den er koslig den videon der. For ikke å glemme alle de andre videoene på ogrish :O
Synes sånne videoer er syke. Har sett endel sånt selv og angrer nesten alltid etterpå.

Men hvis noen vil gjøre noe som er nesten like ekkelt, men allikevel ganske fett, så prøv å se "Braindead" mens dere spiser pannekaker med mye syltetøy. Spis også vaniljesaus med en liten klump jordbærsyltetøy i midten.

Damn good pudding! Fat and creamy, just the way I like it!
Braindead med jordbær er jo ikke så gal. Se "Salô: 120 days of sodomy" med sjokoladepudding på fatet, du
Så videoen netopp, du ser ikke en dritt crappy kvalitet. Ikkeno å være redd for.

Slike filmer og bilder ble jeg immun mot etter jeg så unknown russian soldier. Det er ikke så ille.. den første gangen er værst.
Første gangen er alltid verst. Uansett hva det er Heimbrent, sex, snus og gore :P Hæhæ.
Seriøst jævlig. Kan ikke tenkte meg engang hvordan han sør-koreanske duden måtte ha følt seg. Jeg skjønner ikke hvordan man kan gjøre slikt, bare for å 'få frem' et politisk poeng...
At han selv må lide for at noen andre har en konflikt er så ufattelig trist. Og den koreanske hæren mister vel folk hver dag, så de bryr seg ikke :/
Det gjorde oppriktig vondt å se den videoen.
Måtte jo laste ned den filmen etter alt snakket.... Men jeg er egentlig ganske imún mot slike filmer. Synes egentlig ikke det er noe spesielt ekkelt, men det kommer sikkert av at jeg har sett den berømte Tsjetsjener-videoen x antall ganger. Hadde mange Faces of Death-filmer på pc'en før av bla folk som blir slitt i to, folk som blir kjørt over av tog osv... Men blir ikke noe spesielt kvalm av å se slike filmer. Det er jo selvfølgelig forferdelig det som skjer da... Skjønner godt at folk kan bli kvalm og dårlig av sånt
ahh liker ikke sånnt ass er bare kvalmt..

: offtopic: motorsag massakren er et eksempel på at det er mange mennesker som liker sånne bisarre ting : offtopic:
hva med å se noe 'chocolate factory' bilder mens du selv spiser sjokoloade eller lignende?

mye av det er ekkelt, men det er som de sier at nysgjerrigheten tar over viljestyrken hos noen. folk er forskjellige enkelt og greit. du kan jo selv ta en liten sjekk på mirc kanalen du henger på eller msnlisten din. da er jeg nesten sikker på at du ser en du pleier få eller gi ekle url til?

Sist endret av esr; 26. juni 2004 kl. 15:02.
Prøv å se Salo mens du spiser sjokolade du :P
nFF Marshall
morten's Avatar
Hva med å spise tråd, mens jeg stenger denne tråden?