Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 558
Hei, har nettop kjøpt et nytt digikamera med innebygd web kamera og noe andre greier.

Skulle til å prøve det ut, men når jeg satt inn USB kabelen fra kamera'et så reagerte ikke pc'en (som om den ikke var koblet i).

Testet dette på en annen pc og da var det bare å plugge USB kabelen inn så kom det at jeg må installere drivere til kamera'et.

Er det USB utgangene på pc'en som ikke har drivere eller?
Hadde samme problemet for litt siden og da var det usb utgangen som ikke hadde riktige drivere... Ellers så kan det jo være at du må bruke en cd du fikk med kameraet?
Nsx
Trådstarter
Har brukt cd'en men det er som at jeg ikke har koblet kamera'et til pc'en.
Funker usb-en med andre ting enn kameraet?

Prøv å last ned nyeste drivere fra produsentens hjemmeside.
Hvilket os bruker du, xp? I xp skal det som regel komme opp et nytt ikon på startmenyen når du kobler til en ny usb enhet og hvis det ikke kommer opp er det nok usb drivere som du mangler.
du trenger nok drivere til USB portene dine.

Trenger ikke bruke cden. (det er sikkert bare bildebehandlingsprogrammer og lignende)
Sist endret av BakkiZ; 22. juni 2004 kl. 01:22.
Nsx
Trådstarter
Hmm... Jeg satt kamera'et på en USB inngang på siden av der jeg har tastaturet (som også er på en USB inngang), og da funket det!

Hadde 2 USB innganger til nederst bak pc'en som tydeligvis ikke funker... jaja

Takk for svar folkens!
Da var det nok driverne... enjoy.
eller at hovedkortet ikke har uttak for sånn USB på fronten av toweret