Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 781
Har et problem med noen av .mpg filene mine. Uansett hvilken spiller av de jeg har prøvd og har på pc'n (windows media player, divx player, quicktime), så vises ikke hele filmen. Har en film på 122mb som det kun vises 1,10 min og den vet jeg er lenger. Filmen stopper like før slutt og lyden fortsetter. Hvis jeg flytter på søkelinja, så får man sett helt andre deler av filmen. Dette skjer på flere av .mpg filene jeg har lastet ned, men ikke alle. Har oppdatert wmp, som er standardavspilleren til nyeste versjon og oppdatert divx codec'en min til nyeste. Fortsatt funker de ikke helt. Noen som har noen ide til hvordan jeg skal løse dette? Trenger jeg evt. noe ny codec eller?
Nei, antagelig er fila di korrupt. Jeg ville prøvd med mplayer for windows, den har jeg med suksess brukt til denslags før... den spiser en del filer som ingen andre playere vil ha.
korrupt fil... men det her er det beste programmet å spille av med: http://www.videolan.org/
Trådstarter
30 0
Takk for hjelpen=)
Videolan fiksa biffen=)