Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  227 32421
Jeg søkte og fant ingen emner om dette teamet, så jeg tenkte jeg skulle starte et..
Mange av mine venner har prøvd mange rusmidler, og har mye å fortelle, men det som forundrer meg er at de narkomane (ikke venner), for det meste sier at det beste rusmiddelet som er, er alkohol.
Jeg lurer på hva deres meninger er, hva er det beste rusmiddelet?
Alkohol? Hasj? Sopp?, etc.
For min del har jeg bare testet ut Alkohol og hasj, men har veldig lyst til å prøve magiske sopper.
Jeg synes alkohol og hasj er bra på hver sin måte, og det er helt situasjonsbetingent hvilke av de to jeg har lyst på,
men hva mener dere, hvilket rusmiddel er best?
koffein, følelsen av ny hardware i posten/v5 er oppe å går.
Sålangt kan ingenting jeg haar prøvd måle seg med et saftig nikotinsjokk. Men som sagt så kommer det veldig ann på hva slags humør jeg er i.
Hva er best? Tenk effekt vs risiko. Noe du snekrer sammen i kjellern kan gi en jævlig bra rus, men det kan også drepe deg. Så jeg vil si at de rusmiddlene som ikke dreper deg er de beste (det er klart at alt dreper i store mengder). Men ser man bort fra risiko så er kanskje et skikkelig adrenalinkick den beste rusen man kan få.
freebase...
adrenalin kick kommer vel av at du gjør farlige ting
(seff kan du lures i f.eks bungee, men det er jo pga fare man får adrenalin)
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av windoze
freebase...
Vis hele sitatet...
hva faen er for noe å siu??????

du kan jo faen freebase hva faen det skal være! freebase brukte damebind for min del men jimking spurte liksom etter beste rusmiddel


tror ikkejeg harnoe grunnlag for å delta i debaten iogmed at jeg er påvirket av alkohol og hører på jævlig høy AC/DCog ikke har prøvd annet enn alkohol, poppers og valerian...
Tja, man kan da få adrenalin kick ut av og spille paintball. Ligger der og venter å bli skutt nå som helst... hehe
Sleng med bil i 180 km/t på asfalt er kick og rus i litt det meste laget for meg... men det som er skjedd er skjedd.

Rus trenger ikke være stoff, alkohol eller kjemiske ting.
Basehopp, bil, alt mulig egentlig.... sex f.eks. Mange får en slags rus av å ha sex..
Så er det dem som får rus av å drepe.... ikke noe å annbefale da.
Å de som banke livskiten av folk hver helg...

En anna rus... er vel forelskese?? Man suse i sin egen lille verden da.

Kom ikke på flere... men ser det du hva ute etter... hva man kan stappe i haue å bli høy av... er ikke noe for det.
Og heller ingen erfaringer.
Jeg liker best å laxe på terassen i sola, med en god kjellerkald pils. Det er nice. Ikke no stress.

Hasj er ikke noe for meg. Har hatt mine perioder der jeg var konstant fjern, men plutselig var det ikke no digg mer.

Syre blir for hektisk.

Flein er übersmooth, men jeg gidder ikke bruke det, fordi det er litt for bra. Kan bli farlig i lengden. 6-7 år siden sist jeg spiste nå.

Ellers har jeg tygget endel piller i min tid, men det har jeg også slutta med. Rypper/Hyppere er fett, men sykt addictive, så jeg gir faen.

Så...for meg er det beste: ØL!
Den beste rusen jeg har hatt var første gang jeg tok E.(Hestesko)
Det er ingen andre ting som har kommet i nærheten av den rusen etter det.

Men nå om dagen liker jeg å slappe av med en kald pils ute i sola.
Beste rus er det adrenalin kicket du får i paintball, når du ligger bak de oppblåsbare dekningene og hører smellet fra merkører som skyter 16-17 skudd i sekundet.

Ellers så har jeg ingen ting imot ei kald pils i sommer varmen
Jeg må si at de beste rusfølsene jeg har fått ikke kommer fra noen form for rusmidler. "Rusa på livet"
Men alkohol er en fet rus. Ikke når man drikker for mye da, men bortsett fra det er det nokk mitt favorittrusmiddel.
Pot er også digg, litt for digg faktisk.
For de som skater så vet de sikkert at ingen følse kan måle seg med å lande et fett triks på brett.
Høy hastighet kan også gi veldig digge følser. Eller å løpe fra purken eller illsinte serbere

windoze: freebase er ikke et rusmiddel, men en måte å røyke på.
Alkohol er jo greit nok, men med dagens form etter gårdsdagen er jeg ikker sikker på om alkohol er det beste
very impotent freak
Delusional's Avatar
Hasj er utrolig digg når du vil tenke kreativt og slappe av. Alkohol er utrolig digg til å slappe av med, komme i godt humør. Ikke mye slår nichotinrusen i det den er på toppen, bare chiller to the max. Men av alle ruser jeg har hatt er rusen du har når du er forelska helt syk, våkner opp glad og er i samme humør hele dagen
l00ve er en nice rus =P ellers digger jeg å være stein som faen =P savner å røyke
Jeg mener nå at kremen er å sitte og røyke en liten joner på standa midt på varmeste sommeren, med en kjølebag full av pils

Men jeg liker også å "bare" røyke hasj/pot. Skal jeg velge ett, så blir det helt klart cannabis, uten noe sidestykke. Det er bare rusen for meg, enkelt og greit.

Men må si meg litt enig med Delusional og, løøøøve er det lite som slår
Weed!

Kald pils i sola funker også.
Mange kalde pils i sola
Synes blandingen alkohol og hasj er best, mere bodyhigh enn ved å bare røyke iallefall..