Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1156
Har fått totalt hekta på spill med fly i det siste, har spilt jævlig mye battlefield vietnam, og vurderer å kjøpe det.

Noen som har peiling på noen gode flysimulatorer? Helst med skyting :>

Tar av å spille flysim med microsoft sidewinder pro eller en ekte radiofly kontroll med usb konverterer
microsoft har en flysimulator hvor man er gamle krigsfly og fyrer av på hverandre. den er fin, men husker ikke navnet. videre har du en hop av jetjagerspill, som f22 raptor.
Vet ihvertfall av Il2 Stormovik, Combat Flight Simulator 1 og 2. Ganske bra spill
Microsoft Combat Flight Simulator.

Men den mest seriøse flightsim er jo Mocrosoft Flight Simulator 2004, men dog uten kuler og krutt....

Sjekk ut www.flightsim.no, der kan du laste ned hauger av addon scenery`s, fly, paneler....ja det meste!
HOT_DOG sa det meste der. FS 2002 er også ganske bra, men alle FS spillene krever en fet PC. I FS kan du også laste ned (mens du flyr) vær fra hele verden (du får de samme forholdene som det er i virkeligheten nesten på samme tidspunkt som du flyr).
Microsoft Flight Simulator: A Century of Flight er jo det beste visst du skal ha et realistisk fly spill, visst ikke er http://www.redbullflugtagusa.com/game/ det beste spillet

(Love Red Bull)
Ministry of Love
sptz's Avatar
Gilgamesj f22 raptor er vel svin gammelt? husker jeg kunne spille det på min gamle laptop.. tror 166mhz er minste kravet eller noe..

Men jeg hadde også vært intressert i et jagerfly spill. Eneste ulempen er at hvis det finnes en god kampfly simulator så kommer jeg til å måtte kjøpe ny joystick og da blir det fort litt penger av det.. men først et godt kampfly spill..
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
BF Vietnam som du har spilt er ganske ok, men personlig syns jeg BF Desert Combat er fetere på fly-siden..
noob killer
elukS's Avatar
Microsoft combat flight sim 2 skal være jævla bra, dette kommer fra en kompis av meg som er flyingeniør, seriøst han er det, han kopierte det av meg og har sittet forran pc'en siden.

Vireklig å anbefal hvis du liker WWII sims.