Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1421
Har lagt ved et bilde som viser prisene for et mobilabonnement (Owners Business) hvis man er medlem i en forbrukerorganisasjon som heter Ownersbuy.no. Det koster 149.- i året å være medlem.

Ownersbuy er lagt opp slik at man kan verve folk og få aksjer og masse tøv, men det er det bare å drite i, det har iallefall jeg gjort.
Dette er iallefall det billigste jeg har sett sålangt, det slår tilogmed tilbudet som bedriften jeg jobber i har. Og de har tusenvis av ansatte.

Man kan også kjøpe subsidierte telefoner med 18 mnd bindingstid, og man kan kjøpe ny telefon igjen etter 12 mnd hvis man utvider bindingstida. En T630 koster for tida 725 hvis man tegner abb samtidig. Prisene er inkl moms.

Til Crew: Dette er ikke ment som spam, og jeg tjener ingenting på å anbefale dette til NFF, siden jeg ikke oppgir brukernavnet mitt på Ownersbuy. Jeg vil bare spre info om et billig abonnement.
hvordan er dekninga deres da?
Heimegut
DonTomaso's Avatar
Trådstarter
Sorry, tenkte jeg skrev det. Det er Netcom-dekning.
Hvor er det med liten skrift?
Dette så greit ut det.
Er medlem i Ownersbuy jeg også tror jeg. Mener jeg gjorde det for lenge siden, og får fortsatt mailer på den gamle mailkontoen min. Skal se nærmere på det..
Sist endret av Drix; 29. april 2004 kl. 02:07.
nFF Marshall
morten's Avatar
Litt morsomt at de ikke trekker frem det billigste abbonementet til chess når de sammenlikner priser.
Netcom har vel ikke like god dekning som telenor?
Ah, det bilde har jeg sett etter lenge..

Ser jo bra ut det der, har YoungTalk fra før og dettea abn. går ut i juli. Kan jeg beholde mitt gamle nummer om jeg bytter til Ownersbuy?
nFF Marshall
morten's Avatar
Du kan jo alltid beholde nummer, det er din rett nå. (Så lenge mobilen ikke er låst til en annen operatør tror jeg)
mener at det tar ca 1 uke å bytte operatør hvis du vil ha med ditt gamle nummer...
Hva er prisen pr. mb på GPRS?
Prisene til Chess kan ikke stemme. Jeg har ringkontant opplegget deres (samme pinsipp som YoungTalk fra netcom). Fikk brev fra Chess i går att de hadde satt ned sms prisen til 49 øre. Det er det dyreste abonnementet deres..

morten: Chess Busy er det som ligner mest på måndes avgift. Mest logisk å sammenligne det med det..
http://www.telepriser.no er kjekt for de som ser etter nytt abonnement! Har akkurat kvittet meg med det dyr Telenor ringkontant driten. Combitel er veldig billig!
Jeg har chess, og de skal vist være norges billigste! God service, god dekning å vanvittig brae priser!

Ville gått for chess uten tvil.

Se mer på http://www.chess.no
Jeg kjører Telenor dJuice abonnement jeg. Det koster 69,- i måneden tror jeg, men du får også 100 gratis tekstmeldinger i måneden. Når det gjelder prisen på tellerskritt til fasttelefon o.l. blir jeg sikkert rævkjørt av Telenor, men for mitt bruk er dette abonnementet ypperlig. Kommer an på om du sender meldinger eller ringer og hvor mye du ringer...
Opprinnelig postet av FlyingVeeVee
Når det gjelder prisen på tellerskritt til fasttelefon o.l. blir jeg sikkert rævkjørt av Telenor, men for mitt bruk er dette abonnementet ypperlig.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på dette? Har du regnet på det? Har vanskelig for å tro at det er den billigste løsningen for deg.. Uansett hvor lite du ringer, og hvor mye sms du sender..
Telenor er ikke billigst på noe, under noen omstendigheter. I tillegg er du med på å støtte et kommunist-system av et selskap, med skitne penger, stygge sjefer, dårlig kundeservice og Vill vest-moral. Lykke til!
Ownersbuy er meget bra, de har faktisk flere ganger blitt meget godt omtalt i seriøse blader som "Dine Penger" osv, de har kommet frem til utrolig gode avtaler med firmaer, de har eget gratis kredittkort, billig bredbånd, tlf, forsikrning osv.. disse kommer nok til å gjøre det godt i fremtiden