Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1171
Hvordan fake sykdom? Eller hva slags symptomer gjør at legevakten eller fastleger nesten alltid legger en inn på sykehus?

Dette kan man vel kalle munchausen syndrom
Vet ikke hvor innafor det er å anbefale overdosering av vitaminer ellerno men.. Gjør i det minste grundig research først så du ikke får varige men.

Hvorfor ønsker du bli innlagt på sykehus?
Trådstarter
3 0
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
Vet ikke hvor innafor det er å anbefale overdosering av vitaminer ellerno men.. Gjør i det minste grundig research først så du ikke får varige men.

Hvorfor ønsker du bli innlagt på sykehus?
Vis hele sitatet...
Dette er bare hypotetisk da jeg syns dette er et veldig interessant tema.
Er vel lettere å komme seg inn på psykisk enn sykehus, da lettere å fake de symtomene enn noe som kan bevises håndfast
Psykisk ustabil
For mange år siden inntok jeg 200 Paracet med hensikt i å ta selvmord. Ombestemte meg imidlertid etter en time etter inntak og oppsøkte legevakten. Ble da innlagt i en uke med motgift intravenøst. Var ikke dårlig fysisk på noe vis.
Jeg satt i fengsel en gang for lenge siden, det var på lukket og hadde ikke noe permisjoner eller slikt.

Jeg faket sykdom for å komme meg til sykehus for blodprøve hvor jeg da klarte å rømme og stikke fra vakten og inn i en skog. De kom med sporhunder og fant meg.

Er sikkert så fint i fengselet at jeg fikk munchausen syndrom som ikke var noe særlig den siste tiden i fengselet hvor jeg satt total isolert med lystortur og ikke annledning til å gå på do 12 timer hver dag.

Så start med å fake en blodprøve tagning og ta det derifra.

Nå fortsatte ikke jeg på sykdom etter det men var sikkert bare å fortsette.
Sist endret av Martan; 2 uker siden kl. 10:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bordet fanger for overdose på enkelte medikamenter, f.eks Paracet. (2 pakker ish)

Ellers nokså enkelt å fake slagsymptomer vil jeg tro.

Hvis dette er noe du vurderer å gjøre, tenk på at du bruker kapasiteten til helsepersonell som allerede er presset til bristepunktet og at du tar plassen til noen andre som sannsynligvis hadde trengt det mer.
Sitat av Xanaxhelvete Vis innlegg
Hvordan fake sykdom? Eller hva slags symptomer gjør at legevakten eller fastleger nesten alltid legger en inn på sykehus?

Dette kan man vel kalle munchausen syndrom
Vis hele sitatet...
Hvis du vil endte opp på sykehuset så sett deg i et badekar med varmeste vannet du kan få i 30 til 60 minutter. OBS! Du får brannskader men du er nok i sykehuset et par måneder.
Vil du spy så spis 2-3 spiseskjeer med salt også drikk et glass lunket vann. OBS! Dette er også ikke veldig trygt og kan gi deg skade på leveren.