Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 265
Hei! Jeg har en iPad Pro (gen 4) og en LG smart tv.

Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan dele bildet fra iPadden og over til tven?

Har prøvd å google, men ingen av løsningene jeg fant fungerer. Håper noen har hatt samme utfordringen og fant løsningen til slutt

Ps: har chromecast hvis det hjelper
Sitat av Xav Vis innlegg
Hei! Jeg har en iPad Pro (gen 4) og en LG smart tv.

Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan dele bildet fra iPadden og over til tven?

Har prøvd å google, men ingen av løsningene jeg fant fungerer. Håper noen har hatt samme utfordringen og fant løsningen til slutt

Ps: har chromecast hvis det hjelper
Vis hele sitatet...

Jeg har en lg oled 2020 modell og den har appletv innebygd i tven. Tilogmed støtte for Apple HomeKit

Det fungerte sømløst
Jeg har null problem med å få det til å fungere når jeg kjører hotspot gjennom mobilen og kobler opp iPad og tv på den OG at TVen ikke har nett tilgang.
Hvis tven er på nett så er det klin umulig å få den til å akseptere alt av overføring. Hvis jeg forsøker å spille av noe på Netflix på iPad og forsøker å få bildet på TVen så åpner den bare Netflix og ber meg om å logge inn