Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 481
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet om dette er en reell risiko om man bruker nye sprøyter hver gang, og om man bruker alkotip (desinfiserende) på hud? Når man tar blodprøve på legekontoret desinfiserer de jo ikke huden først. Gjelder injeksjoner av melanotan, og ikke rusmidler.
Aldri opplevd at de ikke renser huden før stikk hos legen. Selv om utstyret er rent, så vet du aldri hva det du skyter inneholder. Faren for forgiftning er alltid der, selv om den kanskje ikke er super stor.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal mye til for å få blodforgiftning. Hvis det skjer så er det nok på grunn av noe feil med innholdet.

Er du sikker på at de ikke bruker alkotip før man tar blodprøve? Mener det er vanlig praksis… etter min hukommelse å dømme iallfall.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan være jeg ikke husker, og at de bruker det. Er en stund siden blodprøver. Jeg har tatt injeksjon i 10 dager nå, så da ville vell kroppen reagert til nå isåfall?
Hvis du referer til sepsis, så er faren minimal hvis du gjør det på riktig måte. Sepsis kan du derimot få hvis du injiserer noe urent utenfor venen og det får ligge å godgjøre seg i en abscess. Abscesser kan bli så infiserte at infeksjonen sprer seg til blodet. Da har du allerede ignorert abscessen for lenge som regel.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for utfyllende informasjon! Jeg har mange venner som har kjøpt av samme så regner med det er sterilt og greit. Jeg injiserer jo dette i fettet på magen og ikke blodåren, kan slike abscess oppstå da?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan være jeg ikke husker, og at de bruker det. Er en stund siden blodprøver. Jeg har tatt injeksjon i 10 dager nå, så da ville vell kroppen reagert til nå isåfall?
Vis hele sitatet...
Jada, herda rusbrukere injiserer skudd som er trekt opp fra golvet i skitne leiligheter. Noen trekker opp vann fra sølepytter. Noen skyter tabletter som har vært i munnen på noen andre.

Har sett enormt drøye ting, og kun hørt om en som har fått blodforgiftning, og da var det først etter årevis med kronisk betennelse og inflammasjon i føtter og hender.

Veldig bra at du er bekymret for sikkerheten i forbindelse med injisering av ting og tang, risikoen er absolutt til stedet, men av en eller annen grunn så føler jeg at man slipper unna i 99% av tilfellene.

Du injiserer muskulært så da er risikoen for abscesser tilstede. Hvis du får en blodforgiftning så er det nok på grunn av infeksjonen i en abscess.
Aldri hørt om direkte blodforgiftning av injisering, det skal nok mye til.