Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1253
Hei! Jeg har nylig lastet ned Tor av ren nysgjerrighet. Denne nysgjerrigheten blir ikke tilfredstilt ettersom at jeg ikke kommer meg inn. Lurer på om det er noen freaks der ute som kan hjelpe meg?

Jeg har ingen problemer med å laste ned programmet, men å faktisk få det til å fungere. Hovedsiden kommer opp når jeg åpner programmet, men når jeg trykker "Test Tor Network Settings" får jeg feilmeldingen "Unable to find the proxy server". Denne meldingen kommer opp uavhengig av hva jeg trykker på. Sikkert verdt å nevne at jeg bruker en Macbook med OS X El Capitan.

Jeg har prøvd å gjennomføre trinnene i siste halvdel av denne videoen uten positive reasultat:

https://www.youtube.com/watch?v=b6ZWC-wQjL0

Er det man kan kalle en tech-noob, så setter pris på hjelp!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du skal være jævelig forsiktig med Tor nå. Exitnodene er det GARANTERT noen som avlytter og snooper IP pakker på!
Sitat av supal33t Vis innlegg
Du skal være jævelig forsiktig med Tor nå. Exitnodene er det GARANTERT noen som avlytter og snooper IP pakker på!
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Utdyp litt er du snill.