Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3463
Hei.

Har pleid å bruke 2.5mg med diazepam mot fylleangst noen ganger her og der. Men i dag så funker det ikke i det hele tatt. Er 3 uker siden forrige gang så er ikke snakk om noe toleranse. Noen som vet hvorfor jeg ikke får effekt denne gangen? Er en delt 5mg Vival tablett om det har noe å si.
Jeg ville heller ikke merket noe av den dosen. Kanskje av 5 mg, men må nok opp i 10 hvis det skal ha noen effekt. Jeg tåler litt, men ikke unormalt mye tror jeg.
Ja jøss det er da en veldig lav dose. Jeg er 50 kg med ingen toleranse for noe som helst, men tar 0.5mg xanor en gang i måneden eller så, det gir en liten, akkurat merkbar effekt og det tilsvarer 5mg diazepam. Kan nesten ikke tro at du faktisk har fått effekt av 2.5 mg diazepam før. Placebo??
Hat
Trådstarter
Vet godt at det er en veldig lav dose, men får vanligvis alltid effekt av 2.5mg
Sitat av candela Vis innlegg
Ja jøss det er da en veldig lav dose. Jeg er 50 kg med ingen toleranse for noe som helst, men tar 0.5mg xanor en gang i måneden eller så, det gir en liten, akkurat merkbar effekt og det tilsvarer 5mg diazepam. Kan nesten ikke tro at du faktisk har fått effekt av 2.5 mg diazepam før. Placebo??
Vis hele sitatet...
Nei, 0,5 xanor tilsvarer 10mg diazepam
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Nei, 0,5 xanor tilsvarer 10mg diazepam
Vis hele sitatet...
Det har du rett i, hadde faktisk en vag følelse av noe som skurret etter at jeg postet, my bad. Så 2.5mg diaz er skikkelig lav dose da!
Sitat av candela Vis innlegg
Det har du rett i, hadde faktisk en vag følelse av noe som skurret etter at jeg postet, my bad. Så 2.5mg diaz er skikkelig lav dose da!
Vis hele sitatet...
tja ganske lav dose ja, men det kommer jo an på person å toleranse som alt annet
Folk er forskjellige, forsøk gjerne en større dose, men vær svært forsiktig. Kanskje du merker reduseringen av fyllesyke bedre en du tror. Prøv en gang å ikke ta vival etter fylla.
Less is more, med slike greier. Alltid ta så lite du trenger for å få effekt. Det er en bra fremgangsmåte.
Sist endret av Picard; 23. november 2015 kl. 05:16.
Sitat av Picard Vis innlegg
Less is more, med slike greier.
Vis hele sitatet...
Neh. Hvis Jeg skjelver og er et nervevrak tar jeg så mye benzo som mulig for å skru av hjernen min.

Jeg tipper TS rett og slett nettopp hadde spist før han tok den og derfor fikk en mer gradvis og svakere effekt.. Eneste forklaringen jeg kommer på. Og 2,5mg er jo veldig lite i utgangspunktet
Sist endret av bloodshotEyes; 23. november 2015 kl. 07:27.
Om det er formålet ditt så tar du likevel så lite du trenger for å oppnå formålet, så slipper du å kaste bort piller. Jeg snakket også generel praksis når man bruker medisiner på smartest mulig måte, sier ikke at alle rusmissbrukere rundt verden er enig med den fremgangsmetoden.

Bruk så lite du trenger for og oppnå ønsket effekt..
For min del virker alle benzo/benzo lignende medikamenter dårligere dagen derpå, jeg må sikkert opp i dobbel dose eller mer for å få noen merkbar effekt, for eksempel imovane må jeg ta 22,5mg for at jeg skal kunne sovne søndags kveld, til vanlig holder det med 7,5-11 mg sånn ca. Rart med det... kanskje det har noe å gjøre med at alkohol går på samme reseptor i hjernen.
2,5mg diazepam/valium er marginal dose.. jeg for min del kjenner ingenting av en så liten dose.. må opp i 10mg før det gir noen merkbar effekt..
Etter 2-4 uker kan man bli avhengig av benzodiazepiner. Ikke bare det, men dritten blir lenge i systemet også. Tok meg rundt et halvt år med abstinenser (gikk på det i flere år, dog).
Lucy_In_The_Sky da er vi 2! grattis med å bli kvitt det da jeg sliter med tilbakefall for øyeblikket. ikke tilbake på hverdagsbruk, men kommer noen dager jeg bare gir litt faen..
Har du brukt phenibut, syntes jeg kjenner igjen navnet ditt fra tråden? Jeg var også av typen som var fornøyd med 2,5-5mg valium før. Etter jeg prøvde phenibut (totalt ca 10 ganger til nå) så har benzobruken steget fra si 5mg valium til enten 10-15mg, eller 1-2mg xanor, eller 30-45mg sobril. Helt utrolig!
Hat
Trådstarter
Sitat av Hater Vis innlegg
Har du brukt phenibut, syntes jeg kjenner igjen navnet ditt fra tråden? Jeg var også av typen som var fornøyd med 2,5-5mg valium før. Etter jeg prøvde phenibut (totalt ca 10 ganger til nå) så har benzobruken steget fra si 5mg valium til enten 10-15mg, eller 1-2mg xanor, eller 30-45mg sobril. Helt utrolig!
Vis hele sitatet...
Hmm. Ja har brukt masse phenibut. Så mye mulig da det er grunnen, men har også brukt masse phenibut før den perioden hvor 2.5mg funket.
Hmm, kan jo være grunnet noe annet da, men jeg brukte slike doser i 2-3 år før phenibut kom inn i bilde uten økt toleranse. Skal dog nevnes at jeg har drukket mer alkohol nå enn før så mulig det er en slags kryss-tolleranse på alle sammen som spiller inn. Uansett så funker phenibuten som bare faen mot angst enda, prøvd å ta phenibut og valium sammen for å se om det hjelper mot fylleangsten?

Innlegg 187! 187 on a mutttaphukkinn cop
Sist endret av Hater; 29. november 2015 kl. 00:39.
Phenibut, hvordan fungerer det. Er det en medisin eller helsekost produkt?
Sitat av Mystery Vis innlegg
Phenibut, hvordan fungerer det. Er det en medisin eller helsekost produkt?
Vis hele sitatet...
Det er en ganske stor og utfyllende tråd om Phenibut, søk det opp
Takker Oshugon
Hat
Trådstarter
Kan det være det at de gangene det har funket bra så har jeg hatt litt mer promille en da det ikke funker?