Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 588
Heisann.

Satt meg ned noen timer i går og jobbet med et nytt design på hjemmesiden min. Noe som bør forandres/fjernes/legges til her? Da tenker jeg først og fremst på selve designet, med mest vekt på forsiden (som er den eneste av sidene jeg føler meg mer eller mindre ferdig med, design og innholdsmessig.)

http://www.webmakker.net/noseman/index.php

Biz
Hm, du kan i hvertfall fikse slik at bildene "glir" litt bedre sammen, om du skjønner hva jeg mener..
(kommer ikke på hva det faktisk heter).

Du kan også godt slenge på 1px bord rundt hele greia, tror det vil bli litt bedre da.

Sånn ellers så det vel helt greit ut.

btw. skift <title>. :P
Hei.. noen tips fra meg:
En border rundt siden ville nok sett enda bedre ut ja. Du har brukt litt mange tables med border rundt der selve innholdet er etter min mening. Det blir litt vel oppstykket. Hvorfor har du "kuttet av" deler av den hvite bakgrunnen nederst? Skal du ha noe der? Hvis ikke, så er det ingen vits i å ha det slik.
Den røde bakgrunnen på gjesteboka paste ikke inn.
vet jeg skulle legge vekt på design, men håper du har tenkt til å ha inn litt mer tekst på sidene.. et bilde med en link på hver side blir kjedelig.
Hva med en tittel på siden som ligger over deler av banneren du har øverst (fiks i photoshop el.l)?
Og title må skiftes som zwifty sa

My 5 cents.

edit: når man går inn på gjesteboka så viser "kartet" på venstre side at du er på "PORTFOLIO:" .. det må også fikses
Sist endret av earthbound; 13. januar 2004 kl. 23:36.
Var jo helt grei, men fargene føltes tunge og gamle. Minte meg liksom litt om windows 95 eller noe.

Ellers ble jeg litt forvirra med det "meny" greiene på venstre siden. Hva er vitsen med det?
Preben: jeg synes på en måte at det er fint at han har det der.. for det viser godt hvilken side man er inne på akkuratt nå.. MEN, det tar opp litt for mye plass, og det ser merkverdig ut som linker.. Tror de fleste drar musa over disse først for å navigere seg rundt.
Når jeg trykket på gjestebok byttet ikke gjestebok teksten farge, tenker på den "meny-tingensomikkeerenmenybareoppramsingavsideneogsombytterfarget ildensidenmanerinnepå" du har på høyre
Ministry of Love
sptz's Avatar
Bizarro likte igrunnen designet men, *host* "Untitled Document" som tittel så igrunnen ganske rart ut

Var litt forvirrende med den listen på kanten som sier hvilken side du er på. jeg trodde det var lenker til å begynne med..
Bizarro's Avatar
Trådstarter
Hehe.


Joda, slappt å vise frem et design med 'Untitled Document' som title. Jeg tar selvkritikk på den.

Jeg synes ikke fargene harmonerer, det ser slappt og dødt ut.