Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2567
Er ute etter en POS løsning som er integrert til enten WooCommerce eller Magento som støtter kortterminal (enten izettle eller bbs ip350). Jeg har vært i kontakt med webpos, men de støtter ikke kortbetaling...?
Har også sett på utvidelser til magento, men det ser ikke ut til noen støtter kortterminal, bortsett fra en - de støttet kortterminal fra paypal...?

Har prøvd https://wordpress.org/plugins/woocommerce-pos/ fra WooCommerce, ser ut til å fungere fint og er forståelig, men... Støtter ikke betaling med kort.

95% av kundene mine betaler med kort...

Noen som har forslag/kan hjelpe?
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Ikke mye hjelp å få her.
Har funnet at jeg skal si opp avtalen med dibs og satse kun på iZettle.
Jeg kommer til å gå for vendpos + vortex + izettle.
Vendpos får izettle integrasjon ila 1-2 måneder. Vortex kobler vendpos og magento butikken sammen, slik at lagerstatus blir oppdatert ved handel i butikk. Inntil izettle integrasjonen er i boks kommer jeg til å bruke kun izettle med tilhørende pos.

Dersom det er noen som har bedre forslag, er det bare å rope ut!