Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2298
Hei, kjøpte nylig et abonnement på Cmore (play), men får feilkode 9999 hver eneste gang jeg prøver å logge inn!
Noen ting jeg kan gjøre for å få fikset dette? Eller er det noe cmore må endre?
Vi opplever problemer med å se enkelte kanaler (eks. C More Fotball) via pc/mac/web – hva skyldes dette? (feilkode 9999, denne kanalen er ikke tilgjengelig etc)
Vi har opplevd feil med tjenesten og jobber på spreng for å løse disse. Tjenesten er lovet å være rettet i løpet av uke 11.
Vis hele sitatet...
Uke 11 i 2013, ja... Ser på Google at noen har lagt inn feilmelding om dette på facebooksidene til CMore denne uken, men får ikke lest innleggene. Du kan jo prøve kundeservicen på tlf 02700.
Trådstarter
54 1
Ja, har snakket med de

Det sier det samme som i 2013, de prøver å fikse dette.

Har liksom prøvd alle enheter det skal gå med, men funker ikke på noen.

Må vel tape kunder ved å unngå å prioritere de som betaler for å få tjenesten på nett.
Cmore har nettopp gjort endringer i sine systemer, slik at andre tv-leverandørers kunder som abonnerer på en cmore-tjeneste også skal få bruke play. Det lureste er å ringe cmore.
Bare et lite tips til dere som tenker å betale c more 199kr i mnd for å se tippeliga kamper, prøv å søk på google etter live stream kamper, fikk se MFK-ODD kampen og RBK - AAFK kampen på fredag på live stream, kvaliteten er ikke så værst heller
Highjacker denne tråden litt.

Jeg skjønner ikke en dritt av Cmore play... Kan man bare se ting som har blitt sendt nylig?
Tenkte jeg skulle starte å se Game of Thrones, og da er det litt teit å begynne med sesong 4 .....

Hmmm trur jeg fant svaret selv, og jeg likte det ikke!
Sist endret av Lycurgus; 7. april 2014 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
54 1
Lycurgus, anbefaler deg å bruke HBO Nordic til game of thrones!

De viser trossalt 24 timer etter det blir sendt i USA (sesong 4 er ute på hbo no)

vet at firstrow1 streamer cmore kamper, men er så elendig kvalitet når flere er på samtidlig, at jeg ikke gidder!
Sitat av moen94 Vis innlegg

vet at firstrow1 streamer cmore kamper, men er så elendig kvalitet når flere er på samtidlig, at jeg ikke gidder!
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva jeg fant men søkte kampene opp på google og tok første treff, kvaliteten var helt grei med tanke på at det er gratis.
Trådstarter
54 1
Jaokei, får vel klare meg med dårlig kvalitet frem til 9 serierunde da