Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1652
Hei.

Jeg har en MBP 2011, i7, 8 GB RAM.

Men den siste tiden har Youtube "frøset" også hopper lyden tilbake noen sekunder også begynner videoen igjen når lyden "synker" opp igjen til videoen.

Utrolig irriterende. Har oppdatert flash og til og med formatert maskinen, men problemet vedvarer.

Noen tips?
Er ikke sikkert det er maskina di, jeg har nemlig samme "problemet".

Etter google tok over har jeg merket mange små feil, så kan hende det bare er systemet som sliter litt.
Har det nettopp skjedd med deg og?
Ganske nylig, ja.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Kan melde om samme problem, bruker chrome og windows 7, så vil tro det er på youtube sin side at problemet ligger.
Har samme problemet, har windows 7 og bruker Google Chrome.
Har googlet litt men har ikke funnet noen løsning på det.
Skjer med meg og. Chrome og Vista her.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Prøvd å bruke HTML5 beta? Fikser det meste for meg, blir litt treigere lasting virker det som, men det kan jeg leve med.
Problemet ligger nok hos Youtube.

Har samme problem. Lyden spilles og av to ganger i en merkelig loop. Bildet fryser mens lyden fortsetter. Videoen går sin gang og holder på i typ 20 sekunder før det samme skjer igjen.
Grunnen til at dette skjer er at youtube justerer kvaliteten automatisk utifra båndbredden du har. Du kan reproduserer feilen ved å justere oppløsninga manuelt mens videoen kjører og du kan unngå det ved å skru av automatisk justering av kvaliteten.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Er ikke sikkert det er maskina di, jeg har nemlig samme "problemet".

Etter google tok over har jeg merket mange små feil, så kan hende det bare er systemet som sliter litt.
Vis hele sitatet...
Det er jo åtte år siden Google kjøpte Youtube.
Jeg har samme problem jeg også, veldig irriterende. Skjer for det meste når jeg går i fullscreen og har nok noe med kvalitetsjustering å gjøre som nevnt.
Jeg har samme problem jeg også, men dog ikke bare med youtube. Jeg har dette problemet med de fleste mediespillere på nett (tv.nrk.no, VG Nett, youtube, Tv2 Sumo m.m).

Jeg bruker Google Chrome og Windows 8.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jeg må egentlig bare spørre, hvor mange videoer fra abonnementer ser dere? Jeg ser kun ca. 30 videoer, selv om det i virkeligheten ligger nærmere 100 nye videoer ute.

Noen andre som opplever dette? Skjer på alle nettleserne mine, samt alle klientene.
Så "bra" at det ikke er maskinen min da, men så dumt at det er noe flere sliter med.

Jeg ser maaaange videoer, sikkert 200 for dagen.. Har ett lite avhengighetsproblem :P

Veldig irriterende når det skjer. Får skru av automatisk visning da.
Funket ikke å slå av automatisk.

Irriterende.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå har det gått noen uker og nå skjer de tikke hos meg lenger.

Flere som har fått det bedre?
Jepp mye bedre her og
Flæsj er noe ræl, benytt FireFox og Safari, sett begge to til HTML5, det som ikke funker i FF, funker i Safari, stort sett.