Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1578
Skal på Roger Waters konsert onsdag 14.juli, men siden den starter 19.30 er den vel ferdig relativt tidlig også, så hva gjør jeg etterpå? Er fra Finnmark og kjenner ikke spesielt mange i Oslo, så hvor burde jeg dra for å møte folk og ha det gøy? Alt fra raveparties på MDMA til noen rolige pils er interessant, selv om det første alternativet vanligvis er morsomt
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det er jo nesten et år til. Kanskje litt tidlig å planlegge?
Døgnåpen
KultNick's Avatar
Trådstarter
Mente selvsagt august, nå i neste uke
Hvis du vil ut å feste anbefaler jeg å ta turen til jaeger, ligger ved grensen, midt i sentrum.. pleier å være bra med liv der på ukedagene. Masse danseglade mennesker og gode djs
- Bump - Skulle faktisk spørre om det samme - Noen andre forslag?
For litt rolige pils anbefaler jeg Crow Bar. Godt utvalg av øl, og de er et eget microbryggeri så du kan også drikke de sitt eget øl. Steder er også ganske populært så er folk der hver dag.
Sist endret av etse; 12. august 2013 kl. 13:25.
Sitat av etse Vis innlegg
For litt rolige pils anbefaler jeg Crow Bar. Godt utvalg av øl, og de er et eget microbryggeri så du kan også drikke de sitt eget øl. Steder er også ganske populært så er folk der hver dag.
Vis hele sitatet...
Crow Bar er kjempekult, og de har masse godt øl der.

Jeg ser at konserten er i Telenor Arena (les: ikke i Oslo), og du sier ikke noe om hvor du skal bo. Generelt sett er område rundt Youngstorget/Torggata et bra sted for hvermansen å dra ut, da Solli plass og Aker Brygge er litt stivere og upscale.


I nærheten har du også:

Jaeger
Cafe Mono
Fisk og Vilt
Turkish Delight
Tilt
Illegal Burger (hvis du er sulten)
Bushwicks i kjelleren ved inngangen til Rockefeller er veldig trivelig. Litt vanskelig å finne, men absolutt verdt turen.
Sitat av bacardi Vis innlegg
fridays
Vis hele sitatet...
lol.
Friday's er for n00bz som ikke har opplevd Oslo's egentlige uteliv. Om man er hypp på å feste med fantasiløse folk fra bygda som er på sin årlige tur til storbyen så er det veldig riktig. Om man er mer stemt på å ha det fett og være på et sted som faktisk er litt kult så er vel egentlig alt annet i byen et bedre valg.
Du får det nesten ikke tristere enn Friday's.

[just to be safe]
Jeg vet ikke om du mener dette sarkastisk eller oppriktig, så jeg tok meg friheten til å kaste litt ild. Ignore om det var ment sarkastisk.[/just to be safe]