Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1227
Min iphone tok kveld for noen dager siden, det var en iphone 4.. Så må ha meg en ny en. Trenger litt tips, begrunn gjerne hvorfor Sett litt på galaxy s4 og sony xperia z, s4 fristet veldig. Har aldri hatt en android mobil, hva er anderledes fra ios?
Det er ikke noe vanskelig å bruke en android telefon. Det er like enkelt som iOS bare mer åpent. Du kan endre flere instillinger og gjøre litt andre ting på Android telefoner enn iPhone telefonene, men ang bruk, så er det mer smak og behag egentlig.

Hvis du ikke har prøvd Android så bør du finne noen som har en telefon og kanskje prøve den litt for å se om du liker det.

Jeg har selv bare hatt Android telefoner og likte dem veldig godt, helt til jeg fikk S3. En så dårlig telefon skal man lete lenge etter. Den var kjapp og fin en stund, men etterhvert så ble telefonen treg og den begynte å skru seg av helt tilfeldig noen ganger. Fikk byttet telefonen og den fungerte da også en stund, men ble treg etter at 5-10 apper ble installert.

Jeg gikk over til iPhone 5 og har aldri vært mer fornøyd

Har selv prøvd S4 igjennom avtale på jobben, og det er en telefon med kraft for å si det sånn.
Så hvis jeg skulle ha valgt i dag, så hadde jeg valgt iPhone 5 eller S4.
Nokia lumia 920!

Det kommer en ny og litt tynnere utgave snart hvis ryktene er sanne, men jeg sitter og skriver på en nå og den føles ikke klumpete ut i det hele tatt.

Windows Phone har jeg ikke noe vondt å si om, kjapp, lett å bruke og det er ett utrolig bra kamera!
Helt ærlig så liker jeg ikke min S3 så veldig godt, men det tror jeg er noe personlig greie
Takker for svar, tror jeg skal prøve meg på en android telefon, noen som vet nårdtid s4 er i salg?
Etter at jeg har hatt alle iphoneutgavene siden 2009, valgte jeg å selge min iphone 5 for å prøve android. Bakgrunnen for det var at jeg ønsket en mobil med stor skjerm og valget falt på Galaxy Note II. Etter å ha hatt iOS så lenge, var det morsomt å prøve noe nytt. Jeg er ganske fornøyd med android siden man har mye mer muligheter kontra iOS. Alle funksjoner jeg savnet på iOS, har jeg nå på android.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
helt til jeg fikk S3. En så dårlig telefon skal man lete lenge etter.
Vis hele sitatet...
Hvor mange tror du tror deg når du skriver noe så dumt som dette? En mobil blant de øverste i klassen og du mener man skal leite lenge etter en så dårlig mobil

Alle duppeditter kan få feil. Du kan jo prøve å google etter problem with iphone5 opplegg så leiter du like lenge etter din nåværende dårlige telefon.
Har selv hatt både Iphone4, Iphone4S, Galaxy SII og Galaxy SIII (Den siste uten tvil den beste mobilen jeg har hatt).

En ting er å bli sur når mobilen en har fucker seg til. Å kalle den for den dårligste mobilen blir bare barnslig Du vet det jo selv innerst inne håper jeg.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Etter at jeg har hatt alle iphoneutgavene siden 2009, valgte jeg å selge min iphone 5 for å prøve android. Bakgrunnen for det var at jeg ønsket en mobil med stor skjerm og valget falt på Galaxy Note II. Etter å ha hatt iOS så lenge, var det morsomt å prøve noe nytt. Jeg er ganske fornøyd med android siden man har mye mer muligheter kontra iOS. Alle funksjoner jeg savnet på iOS, har jeg nå på android.
Vis hele sitatet...
Det er den største grunnen til at jeg vil bytte. Større skjerm. Tenker jeg forhåndsbestiller galaxy s4!
Innen 1 mnd burde S4 være i butikk-hyllene!

Noen rykter sier i slutten av mnd, noen tidlig i Mai.
Snakket med en ifra Samsung, han var ikke helt sikker, men var overbevist om at innen midten av Mai var de i hyllene
Trådstarter
15 0
Ok :-) da tror jeg at jeg venter på den
Hva med den nyeste Sony Ericsson ? Synes den ser veldig bra ut, en telefon jeg har veldig lyst på
Hvis du liker iOS, så kjøper du iPhone 5. En fordel med dette er at du da også får beholde de appene du tidligere har kjøpt. Men hvis du vil prøve android, så anbefales s4.

Jeg har selv iPhone 5 og stortrives med telefonen min.
Trådstarter
15 0
Hvis jeg skulle bestemme meg for iphone vil jeg såfall vente på 5s
Alltid likt min Galaxy S3, ei hatt noen problemer med den heller. Gikk dessverre over til iPhone 5 da jobben ga meg en. Jeg angrer som bare det på at jeg solgte S3-en så kjapt, for den savner jeg virkelig.

Du må uansett forsøke å prøve deg fram, det du liker vil alltid noen andre hate. Det fungerer også omvendt.