Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1177
Hei freaks!


Holder for tiden på med en ny låt og lurte kort og godt på om du kunne tatt deg 1 minutt av tiden din for å lytte?


Ha en ellers fin dag!

Only One (Snippet)
Det var aldeles ikke verst dette her, jeg tror kanskje du er inne på noe her altså.
En meget bra vibe! Bruker du compressor og envelope shaper for å få den punch´n på synthn eller?
God stemning i sangen, eneste som kunne blitt forandret var å lage en litt lengre melodi å ikke bare samme å samme igjenn =) ellers stå på!
Trådstarter
Sitat av BarBeats Vis innlegg
En meget bra vibe! Bruker du compressor og envelope shaper for å få den punch´n på synthn eller?
Vis hele sitatet...
Eneste som er på synthen for tiden er eq Er ikke gjort mye med miksing og mastering enda, tar det som regel til slutt
Det er god stemning det her. Herlig melodi og deilig synth. Kjør på, og husk loaaaads of fx til å fylle opp og hardqore sidechaining til kick etter hvert
Trådstarter
Sitat av Siverthh Vis innlegg
Det er god stemning det her. Herlig melodi og deilig synth. Kjør på, og husk loaaaads of fx til å fylle opp og hardqore sidechaining til kick etter hvert
Vis hele sitatet...
Kommer til å legge til noe white noise til slutt ja
avicii much?

Minner meg om han \ dem (trodde det faktisk var de i førsten)
Få med en dyktig gutt \ jente på vokal så blire bra
Evt lag to versjoner, en med vokal og en uten (savner virkelig at artister gjør dette)
Det er jo sikkert teknisk bra, men dette er jo gjort nittenhundreogfjorten ganger før..
folka i stua her likte det ;-)
Trådstarter
Sitat av Tommen_ Vis innlegg
avicii much?

Minner meg om han \ dem (trodde det faktisk var de i førsten)
Få med en dyktig gutt \ jente på vokal så blire bra
Evt lag to versjoner, en med vokal og en uten (savner virkelig at artister gjør dette)
Vis hele sitatet...
Yes, Folk er raske på å rope navnet Avicii når de hører melodic house.. Skal innrømme at innspirerer meg, men på ingen måte prøver jeg å kopiere han
Er faktisk i kontakt med noen som kan synge på låta så får vi se! Lager som oftest original mix, vocal mix og radio mix når jeg holder på med låtene.
Sist endret av Helso; 13. november 2012 kl. 18:47.
syns d var veldig fin vibe, "introen" var litt vel lang, men veldig fint parti "00:14-00:17"
stå på er det eneste jeg kan si.
BTW vist du får noen fine "kicks" inn og holder "samme" melodien så er det noe jeg kunne ha hørt på:-)
Etter 2 sekunder av låta visste jeg hvilken melodilinje som kom. Er ikke melodipoliti til vanlig, men akuratt denne melodilinja her er veeeeeeeeldig oppbrukt. Ikke noe nyskapende. Daut... Beklager, men ta det heller til deg. Skap nye melodier, utforsk sjangeren mer!
Trådstarter
Sitat av grfreak Vis innlegg
Etter 2 sekunder av låta visste jeg hvilken melodilinje som kom. Er ikke melodipoliti til vanlig, men akuratt denne melodilinja her er veeeeeeeeldig oppbrukt. Ikke noe nyskapende. Daut... Beklager, men ta det heller til deg. Skap nye melodier, utforsk sjangeren mer!
Vis hele sitatet...
Yes sir, akkordlinja er ganske sylfrekk, men jeg legger ned er det som kommer i hodet akkurat der og da..

Men, takk for kritikken!