Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 759
Ok, jeg har en film på iPaden som jeg har lastet over fra en annen mac via USB-kabel. Nå ønsker jeg å få lagt over denne filmen til min egen mac ved å bruke USB-kabel og iTunes, men dette får jeg ikke til.

Greia er at filmen vises når jeg trykker på "Filmer" under "NAVN* iPad" på iTunes, men når jeg forsøker å dra den over til skrivebordet fungerer ikke dette. Hvordan fikser jeg dette?

PÅ FORHÅND TUSEN TAKK!
Dette må gjøres via iTunes, det du gjør er å koble til Ipaden til iTunes går på programmer på ipaden og finner programmet du bruker for å spille av filmene. Resten sier seg selv
Det funket faktisk ikke. Går det ikke bare an å dra den over fra iTunes på et vis?
på gamle ipoder kunne du finne mp3 filene med andre navn hvis du gikk inn på den med min datamaskin som du gjør med harddisken din. Kanskje du finner filmen og under ett rart navn, f.eks fgdsgfretgr434. Bare sorter de etter størrelse
Såvidt jeg har skjønt så går det ikke å overføre filer fra ipod/ipad/iphone til en PC, med mindre filen er "produsert" på enheten du skal overføre fra. Hvis du vil ha den muligheten at du kan føre over filer fra/til andre enheter så tror jeg du må jailbrake den. Det er det som er så kjipt med apple - at man er veldig låst til begrenset fildeling.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
prøv i-funbox