Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3732
Hei, jeg har røyket utallige mengder hasj i ett par måneder (3 måneder siden)
og etter det har jeg påført meg selv angst, ivertfall det legen bekreftet.
iløpet av min angst fase har virkningen vert opp og ned, starten var grei, midten var jævelig og stadie jeg er i nå er det beste på lenge.
nesten helt frisk bortsett fra 1 ting, matlyst.

spiser veldig lite. en god dag får jeg i meg 3 brødskiver, andre dager 3 biter. jeg føler ikke at jeg har noe stort problem med og få i meg maten, men jeg glemmer det siden jeg har absolutt 0 matlyst, og jeg merker ikke slaphet på de dagene jeg får i meg 3 biter av en brødskive heller, snakket litt med psykolog/lege om dette. men dem har ikke stort og si, noen andre her som har eller har hatt det probleme som kan komme med noe tips? Mvh, gamenerd3n.
Noe jeg hadde (og har) problemer med var at jeg var så lei brødskive.
Du kan prøve å bytte ut brødskiven med noe annet? Baguette, ostesmørbrød (på loff.), suppe?
Hei.

Dersom du absolutt må øke matintaket ditt før vekta synker kan du bruke hormoner. For noen hundrelapper kan du kjøpe deg ghrp-6. Dette hormoner gjør deg sulten. GHRP-6 Står for Growth Releasing Hormone Peptide.
Dette får du også bestillt i Norge, uten toll.

Dette hormoner setter du i mageflesket med insulinpenn.

Google "buy ghrp-6 norway" så ser du hvilken side det er snakk om.
Egyptisk Tempelkatt
Eller bare begynn å tren, jogg eller hvertfall beveg på deg. Da vil kroppen hive etter mat, helt naturlig.

Prøv det i alle fall, før du stikker insulin i magan.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av feltrasjon Vis innlegg
Hei.

Dersom du absolutt må øke matintaket ditt før vekta synker kan du bruke hormoner. For noen hundrelapper kan du kjøpe deg ghrp-6. Dette hormoner gjør deg sulten. GHRP-6 Står for Growth Releasing Hormone Peptide.
Dette får du også bestillt i Norge, uten toll.

Dette hormoner setter du i mageflesket med insulinpenn.

Google "buy ghrp-6 norway" så ser du hvilken side det er snakk om.
Vis hele sitatet...
å begynne selvmedisinering med hormonbehandling pga. dårlig matlyst må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge, skjerp deg.

matlysten kan bli lavere etter såpass mye bruk av cannabis, men den kommer nok tilbake igjen.
som den over meg skriver, begynn å trene og bevege på deg. du forbrenner energi og kroppen ønsker mer, ergo større matlyst.

litt av problemet er at "alt" av mat blir mer spennende og smakfullt under påvirkning av cannabis, og når man har blitt vant til dette og skal spise i edru tilstand kan ting fort bli litt kjedelig og smakløst.

ta deg tiden til å lage deg noe god mat som du liker, og om du ikke får i deg nok kan du supplere med f.eks måltidserstatter som du får kjøpt overalt som kosttilskudd. du kan også forsøke med såkalte "weight gainere", men de er somregel fulle av sukker eller andre søtningsstoffer, så det er ikke akkurat det sunneste du kan helle i deg.
Dropp brødskivene! Spis kyllingfillet, biff fløtegratinerte poteter. Gratiner sopp med smør og hvitløk. Ovnsbakte poteter med salt, pepper og fersk basilikum. Finn mat som frister slik at du får i deg kaloriene du trenger. Ha alltid litt grønsaker ved siden av slik at du får i deg nødvendige næringstoffer, kan prøve alt fra woket brokoli og blomkål til rå gullrøtter og kålrot skåret i "pinner" perfekte å dippe i en hjemmelaget rømmedip.

Pass på å alltid å tilgang til smakfull frukt som kiwi, klementin, grapefrukt ol.

Finn mat som frister deg og legg de tørre brødskivene på hylla til du har fått matlysten tilbake. Prøv å tren 2-3 dager i uka så er nok snart både matlyst og humør tilbake.
Fikk omtrent samme opplevelse etter langvarig hasjrøyking jeg også, men etter en litt lengre pause fra hasjen så kommer matlysten tilbake. Desto lengre pause, jo bedre matlyst får du etter min erfaring.

Røyker ikke over lengre perioder mer, maks en uke i strekk når det lar seg gjøre (skulle gjerne gjort det oftere men livet kommer i veien), og det har ikke påvirket matlysten min i noe negativ retning så, anbefaler en pause.
Har du sjekket stoffskiftet ditt? Do it!
Har nesten samme problemet. Må røyke for å i det hele tatt tenke på mat, blir rett og slett IKKE sulten uten å ha røyket først.

Spiller heller ikke noe rolle om det er et tørt knekkebrød eller favorittmaten min. Så håper noen kommer med noen bra tips, om det finnes noen.
Få i deg yoghurt, suppe, proteinshake osv. Sånn mat man kan spise uten å ha noen matlyst. Bedre enn å gå rundt på 3 brødskiver daglig
Det er jo bare å lage GOD mat det! Så vekker man matlysten! Det kommer ikke alltid av seg selv.
Jeg var også så lei av skiver at jeg ikke spiste en periode. Prøv å spis litt ting som gir deg vann i munnen (om du i det hele tatt får det). Kylling, saftig biff, sushi eller forskjellige supper. Av drikke kan du prøve noe som kan regnes som det motsatte av skive-smak: iste, kaffe, øl. Bare prøv deg på litt saftige ting. Spis en vannmelon. Det høres så vanvittig mye bedre ut enn tørr mat, så kanskje du kommer tilbake til det senere.

Ellers, så ja, tren mye. Da vil kroppen be om mat!
Et tips for å unngå nettopp dette for de som røyker hasj daglig, er å røyke etter måltid, i stedet for før måltidet.
ikke helt i samme situasjon som deg, men når jeg hadde influensa, så var matlysten på bånn. Det som hjalp meg var å følge diverse mat kanaler på youtube, og se på all den deilige maten som ble lagd! MMM!

Kan anbefale BBQ pitboys fikk hvertfall jævlig fart på matlysten min.