Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2501
Naturensdroger.nu har fått inn salvia 100x,jeg lurer på om det er forsvarli.sikkert strong shit
Google is your friend?? Hva er det for et svar? Det er ikke det han spør om er det det da? Er ganske dritt lei av folk som sier slenger ut det svaret uten engang å lese spørsmålet. Drit i å svar hvis du ikke har noe fornuftig å si! Ikke noen bra måte å ønske nye medlemmer velkommen på heller..

Velkommen hit sarkatus..

Ang. salviaen så tror jeg 10x burde holde lenge for de fleste..
100??? helvette :P
jeg finner det ikke på siden heller..
er egentlig salvia serlig mye brukt i norge? hadde aldrig hørt om det før for et halvt år siden da jeg oppdaget droger.nu. Jeg synes egentlig ikke det høres ut som noe behagelig rusmiddel...
Rus til sin bruk.
Er jo ikke akkurat noe party-dop.
Hva vil du oppnå?
Jeg har bestilt en del varer fra droger sammen med noen venner. Gadd ikke å bestille salvia. Det høres litt heavy ut lissom... Bestilte Wild Dagga, Hops ekstrakt og Wild Lettuce. Noen som har prøvd noe av dette?
hmmm, noen som kan definere salvia kontra hasj ? har noen venner som lagde te av salvia uten at det skjedde en skit.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Salvia kan vanskelig sammenlignes med hasj, det er akkurat som å sammenligne traktor og pc, har litt forskjellig bruksområde og funker på helt forskjellig måte. Har egentlig aldri røykt savlia, (vel har røykt en joint med blant annet det i, men drit i) så jeg kan egentlig ikke beskrive det. Les på erowid.org for "sammenligning".
Det var jo noen som ville ha erfaringer fra dem som hadde prøvd de greiene, i en annen post felix_poker. tror du gjerne må poste der!
jævla helsekostprodukt spisere!
Jeg anbefaler ikke deg å kjøpe salvia x100!
Kjøpte X5 en gang og det var ikke noe behagelig opplevelse. Du blir helt ute og skjønner ikke en millimeter av hva som foregår de minuttene rusen varer. Fikk nærmere en bad-trip enn en fin opptur. Dette er heavy saker! Har prøvd salvia uten ekstrakt. Det er det beste å ta hvis du i det hele tatt skal prøve det.
Peace!
Jeg så at noen nevnte salvia te. Dette funker dårlig fordi de aktive stoffene i salvia divinorum trenger en høyere temperatur for å frigjøres enn du oppnår ved å lage te av det.
Tviler på at det skal være et problem...
Eller kan du kanskje forklare hvordan folk tygger bladene og får rus uten å ha 500varmegrader i munnen?
Er nok bladene man lager te ut av ja Og de trenger man ikke svi av.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Du må ha xxx grader får at stoffene skal frigjøre seg og omdannes til gass, når du tygger svelger du saften og dette går inn i blodet...

Spørsmålet er om saftene frigjøres når du koker te av dem...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Salvia=Sykt, det er vel det mest uvanlige substanset som finnes, og kan ikke sammenlignes med noe egentlig. Det er umulig å forklare formen på det. Hvis dere skjønner at kroppen føles ut som masse prikker, som vender til en side. Og at værmeldingen er levende. Så kanskje? Salvia 100X må være nært 100% pure salvorin vil jeg tro, og det er ikke noe å innta...
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det innen lands den siden?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sverige.
CakeThief: Som Tias sa er droger.nu en svensk side som drives av en svensk fyr som heter Lars Sundkvist (hvis jeg ikke husker helt feil) og en annen kar som heter Ronrad Vik (eller Wik/ Wiik).
Tror siden er den svenske delen av morenature som er noe Amsterdam druglab greier.
De sender uansett ikke noen produkter til Norge.
I tillegg skriver de utrolig mye bogus på sidene sine.
Ikke ta det som står der for god fisk. Det er basicly copy and paste fra diverse mer eller mindre tvilsomme kilder på nett.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Salvinorin A/B (de aktive stoffene) blir ikke tatt opp godt nok i magen, akkurat hvorfor studeres enda: http://www.erowid.org/plants/salvia/....shtml#methods

De metodene som mest blir brukt er: Å tygge "quid", en quid er en sammenrullet klump av salvia blader som man tygger på.

Ellers er den beste metoden å røyke det
Dodecha: Det er greit å få med at quid metoden fungerer best med ferske blader.
"Gatesalvia" er oftest ekstrakt eller tørkede blader.

Jeg annbefaler ikke å tygge ekstrakt da den kan inneholde kjemikalier som brukes under ekstraksjonen.

Tilbake til topic: Salvia 100x er antakelig VELDIG sterke saker som man må være VELDIG forsiktig med.