Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 639
Hei.
Jeg har alltid syntes at xbox er noe forbanna drit. Men jeg elsker bilspill, så for 2 timer siden, kjøpte jeg en xbox pakke.

XBOX 360 S CONSOL 250GB INC FORZA 4
XBOX 360 bundle med Forza 4 spillet

- For det første, er xboxen kok varm etter 10 imnutter. Brenner meg jo, når jeg tar på den.

- Jeg trodde jeg fikk med en vanlig Forza 4 plate, men neida...Er bundle..
Er bundle bare en demo versjon av spillet? Sånn som den demo versjonen til GT5??, eller må jeg installere begge platene på Xboxen, at jeg ikke trenger CD?

- Når jeg skal putte inn platene, bråker Xboxen som faen. Den klarer heller ikke lese av Forza 4 cd'ene, som jeg fikk med. Kommer opp Error. (Unrecognized Disc)

Hjelp meg. Xbox R.I.P
Sist endret av Raspeball; 9. juli 2012 kl. 12:36.
Du har kjøpt deg noe drit! . En "vanlig" xbox har ingen av de problemene du nevner. Bundle aner jeg ikke hva er.
Kjøpt nytt/brukt?
Lever tilbake xboxen der du kjøpte den du.
Sitat av eisval Vis innlegg
Du har kjøpt deg noe drit! . En "vanlig" xbox har ingen av de problemene du nevner. Bundle aner jeg ikke hva er.
Kjøpt nytt/brukt?
Vis hele sitatet...
Xbox er noe drit. Jeg kjøpte meg en helt, normal Xbox, bare at det fulgte med ett spill. Det er bundle.

Takker for svar, men jeg tror jeg kun leverer inn spillet.

Sitat av eisval Vis innlegg
Du har kjøpt deg noe drit! . En "vanlig" xbox har ingen av de problemene du nevner. Bundle aner jeg ikke hva er.
Kjøpt nytt/brukt?
Vis hele sitatet...
Nytt ocf !
kosta 2000
det høres ut som defekt vare, ta med alt tilbake der du kjøpte den med kvittering og bytt til en som funker
Sitat av knutazz Vis innlegg
det høres ut som defekt vare, ta med alt tilbake der du kjøpte den med kvittering og bytt til en som funker
Vis hele sitatet...
Det er jo typisk. Ingenting er lett i denne verden..
nei hva er utfordringen i det da...

men lykke til med sommer spillingen
Sitat av knutazz Vis innlegg
nei hva er utfordringen i det da...

men lykke til med sommer spillingen
Vis hele sitatet...
Jeg så noen forskjeller ifra jeg åpnet den første Xboxen, til den andre.
Ting som, at den første jeg åpna:

- IKKE hadde noe plastikk rundt Xboxen.
- Kontrollen, spillet å alt datt ut.
- Laderen var pakket opp
- Spillet var litt riper i

OSV

Jeg hadde jo aldri åpne en Xbox før, så jeg tenkte bare "Faen, kor dårlig. De gidder jo faen ikke å pakke det inn engang"

Men når har jeg en ny, så nå blir det HARDCORE FORZA 4 GAMING I SOMMER, utenom å peise damen...

God sommer folkens !