Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2879
Jeg elsker å finne nye serier jeg elsker og klamrer meg til. Men nå har jeg plutselig ingen serier som høres midt i blinken ut og som jeg ikke alt har sett. Det er snart sommerferie, og jeg trenger virkelig hjelp til å finne frem til noe midt i blinken som dere anbefaler!

For at dere skal skjønne hva jeg liker, er jeg en gutt på 16. Jeg elsker Entourage, Gossip Girl og Californication, men også Prison Break, The Walking Dead, Suits, HIMYM, Breaking Bad og Game of Thrones

Har prøvd meg på The Wire, White Collar og House, men likte dem ikke spessielt godt. Er på utkikk etter en serie som ikke har ny handling hver episode, men som er sammenhengige og proppet med karakterer man blir glad i og er morsomme!

Både action og komedie er bra!

Noen tips? Forklar gjerne hvorfor jeg vil like nevnte!
Takk!
Anbefal én serie

Her finner du det meste av serier verdt å ta en titt på, inkludert plotforklaringer og egne meninger i de fleste av innleggene.
Sist endret av Tawon; 13. juni 2012 kl. 23:06.
Du burde aboslutt ta en titt i en av de øørten serie trådene her på bruket :>

Men, Oz kan kanskje være noe ?
Er en serie jeg selv har tenkt ta en gjennomgang av igjen så fort jeg er ferdig med X-Files maratonet jeg holder på med => Er 6 sesonger så vidt jeg vet, oser av kvalitet & en hel del finurlige & shady karakterer man blir kjent med

`Oz chronicles life inside an experimental cell block in the Oswald Maximum Security Correctional Facility: Level Four called Emerald City. Under unit manager Tim McManus and Warden Leo Glynn, the inmates in Em City all struggle to fulfill their own needs. Some fight for power; either power over the drug trade or power over the other inmate factions. Others want money, either through slinging 'tits' (drugs), gambling or other scams. Others, Corrections officers and inmates alike, simply want to survive long enough to make parole or even to see tomorrow. The show gives a no-holds-barred account of prison life with all the plots, subplots and conflicts given context and explaination by the show's wheelchair-bound narrator, Augustus Hill.`

En annen serie jeg ofte nevner når folk leter etter no nytt er Firefly

Dette er forgjengern til den litt mer kjente filmen "serenity", som imho sugde fjøs i forhold til den fantastiske serien & karakterene i Firefly..Adam Baldwin spiller en karakter ved navn "Jayne Cobb" i denne serien..Ingen over, ingen ved siden ^^
Tror kanskje jeg ble litt forelsket i Cobb(no homo-_-) & de mange kommentarene hans i denne serien, hele hans væremåte er bare fantastisk

`Captain Malcom 'Mal' Reynolds is a former galactic war veteran who is the captain of the transport ship "Serenity", Mal his crew of hired transporters, Mal's ensign Zoe Alleyne Washburne, Zoe's husband, pilot Hoban 'Wash' Washburne, muscular former combat soldier Jayne Cobb, young engineer Kaylee Frye, former Alliance medical officer Simon Tam, his teenage sister River (Both on-the-run from the Interplanetary government "The Alliance"), the beautiful "companion" Inara Serra and religious man Shepard Book do legal or illegal jobs (smuggling, protecting, guns-for-hire, robberies) as the Serenity crew travels across the outskirts of Outer Space for food, money, anything to make a living on, as The Serenity crew tries to stay under the radar of The Alliance and pulls dangerous jobs in the Alliance controlled star systems.`
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Game of Thrones er den beste serien, noensinne.
Spartacus season 1 var knall
ITS ALWAYS SUNNY IN PHILLY

Det er faktisk det mest geniale som har vært på en tv-skjerm. Virkelig! Jeg gråter meg i søvn fordi det ikke finnes noe som kan måle seg
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Du burde se Dexter. Alle burde se Dexter.
The office? Amerikanske versjonen, altså. 8 sesonger med karakterer som både er fra start til slutt, samt spenstige karakterer som kommer og går.
Weeds, en drit bra serie
jeg ser at vi har noen lunde samme smak av serier.
Jeg vil absolutt anbefale serien "Sherlock." er kommet 2 sesonger av den nå, med tre episoder i hver, (hvis jeg husker rett,) men hver episode varer 1,5 timer, så det er greit
suits er noe av det beste jeg har sett på mange år. Kan ikke vente på sesong 2, som skal komme nå snart!!
- Arrested Development
- Burn Notice
Sons of Anarchy for gods sake! Helt awesome.
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
ITS ALWAYS SUNNY IN PHILLY

Det er faktisk det mest geniale som har vært på en tv-skjerm. Virkelig! Jeg gråter meg i søvn fordi det ikke finnes noe som kan måle seg
Vis hele sitatet...
Støtter denne fult ut! Fantastisk serie som får meg til å ville kjøpe en bar, drikke hele dagen og være egoistisk.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av spagetti Vis innlegg
Weeds, en drit bra serie
Vis hele sitatet...
Det er å ta litt i.
Weeds er gøy, og man blir på en måte avhengig av å se hvordan i helvete Nancy klarer å ødelegge livene til alle rundt henne neste gang.

Etter brannen er det bare Doug og Andy som er verdt å se på.
The Inbetweeners er ganske underholdene! Serien har kun 18 epsioder fordelt over de tre sesongene + en film da. :/
Gossip girl? Haha, du glemte å nevne at du har null selvrespekt, men det er vel innlysende nok som det er.
Sist endret av panda123; 14. juni 2012 kl. 00:25.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
The Inbetweeners er ganske underholdene! Serien har kun 18 epsioder fordelt over de tre sesongene + en film da. :/
Vis hele sitatet...
Men det er fremdeles episk. Takk hadde helt glemt denne serien!
Hva med The Big Bang Theory? eller Blue mountain states
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
OT: Du burde absolutt sjekke ut Drawn Together. Humor i gate med Family Guy, veldig morsomt!
Dexter, ingen tvil!! Det er en rød tråd gjennom hele serien, og du blir totalt avhengig!! Gled deg hvis du ikke har sett det før. Jeg så de 2 første sesongene på 24 timer
How to make it in America bør sees

Hvis du liker Entourage kommer du til å like dette og Er laget av de samme folkene.

Det kom bare 2 sesonger før det ble kansellert, men det ryktes å komme tilbake.
Dexter og Las Vegas.
Nerd på deltid
Jeg ville sjekket ut The OC og One Tree Hill , etter min mening er de hvertfall mye bedre enn Gossip Girl. Det betyr ikke at du automatisk liker dem men go for it, absolutt verdt det.
On another job.
Reservoir_Dog's Avatar
Vil anbefale anime serien: One Piece. Den inneholder både komedie og action og har massevis av elskbare personer.
Kronisk avslappet
Fjallar's Avatar
Sitter for tiden og ser på Ricky Gervais Show. Det er i utgangspunktet en podcast (altså meningsløse samtaler), med Ricky Gervais, Stephen Merchant (de to laget den orginale The Office-serien) og en underlig skrue ved navn Karl Pilkington (avataren min). Det er laget tre sesonger med tegnefilm i tillegg til praten som er full av artige detaljer og er generelt bra laget.

Høres kanskje ikke så spennende ut, men jeg sitter og ler meg skakk av hver episode. Sjekk også ut An Idiot Abroad, der Karl reiser rundt i verden.
Sist endret av Fjallar; 14. juni 2012 kl. 18:15.
Nikkokikk's Avatar
Trådstarter
Sitat av panda123 Vis innlegg
Gossip girl? Haha, du glemte å nevne at du har null selvrespekt, men det er vel innlysende nok som det er.
Vis hele sitatet...
For å forstå jenter er det kun én strategi som dekker alt. Se Gossip Girl. Du vil fort finne ut at den hjernedøve, rosa fasaden kun er en fasade. Ekte menn har såpass selvtillit at de ikke kaster vekk alt som kan virke feminint før de har sjekket det ut. Sjekk det ut, og kanskje det blir noe damer på deg

Tusen takk for masse bra tips, har tenkt å sjekke ut OZ, en serie som virker veldig fet. Verdt det, og hvorfor?
Det blir fort True Blood på deg gutten min! Ble det på meg forrige sommer (16 år jeg og da). Koste meg veldig
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Du burde se Dexter. Alle burde se Dexter.
Vis hele sitatet...
Fantastisk serie