Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 910
Halla


Noen som vet om det finnes en app til Samsung Galaxy II som gjør at man kan stille inn telefonen til å sende signal på feks radiokanal 100.0 også streamer man musikk over den?
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Vet ikke om det her besvarer spørsmålet ditt: Men jeg bruker appen "Tunein"
http://www.toproadliveradio.com/images/tunein_logo.jpgKlikkbar

TuneIn offers over 50,000 stations and 120,000 shows, all yours, wherever you are.
Vis hele sitatet...
Hører mye på amerikansk radio samt stasjoner fra andre deler av landet.

Kosta meg 7,- på Appstore. Helt super spør du meg :-)
Ahh, nei er ute etter en app som gjør at jeg kan søke opp telefonen gjennom radioen i bilen. slik at jeg får streamet musikk gjennom fm senderen på mobilen inn på radioen i bilen
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Søk på universal fm transmitter.

Du kobler minijacken(fra enheten) til utgangen for lyd (Hodetelefon inngangen) og velger frekvensen som skurrer (ikke er i bruk i det området du befinner deg) Den vil da sende signalene ut på FM båndet som antenna på bilen din tar inn og spiller på anlegget ditt. Det kan dog bli litt dårlig lyd. Så ville nok heller satset på å få tak i en billig stereo som har aux-inngang.
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Selv om SG2 bruker BCM4330-chipen (som har kontrolldelen av en FM-transmitter) så er det ikke tegn til at telefonen har de resterende nødvendige komponentene for å kunne transmitte FM-signaler.

Sorry captain, ain't gonna happen.
Okei, får gå til innkjøp av en fm transmitter på DX da.

Takk for svar