Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2445
Hey

Kom over denne videoen isted:
http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M

Selv så jeg at møbler i rommet begynner å puste, dette var sykt fett.

I skrivende stund fikk jeg vondt i hodet, og øynene renner som faen når jeg ser videoen.

Sett den før? Er ikke så mye å diskutere, men fortell hvordan dere opplever det.

- Spirituell
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Haha, fancy. Alt gikk jo i bølger.
Hehe, artig fenomen det der
Hehe, sett den før. Litt kul greie, som skrevet over så bølger alt i noen sekunder hos meg, alt fra 5 til 20 sekunder
Huff, øynene mine ffa meg opp, de defokuserte helt inn slik at jeg ikke så videon lenger XD
Sitter på rommet til min bror hvor veggene er full av graffiti. Ble rimelig kult.
Prøvd flere slike så var ikke noe nytt for meg. Varte ca 5-10sec
Finnes en tråd om dette fra før, sånn btw :-D

Denne effekten er kul, fikk lærern min til å prøve den! :P
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ikke noe nytt, men det er fet den
Øynene mine svei med en gang, det var sykt!
Husker vi dreiv på med dette på ungdomskolen for 5-6 år siden :P
Hva er den andre trådens link?
Jøss, funka faen meg.
Man blir dratt inn i midten av skjermen. Gjorde dette 4 bong hits inn hvor jeg opplevde det noe psykadelisk. Synet bølget, følte jeg kunne blåse opp ting som var lengre unna, så de så ut som var nærmere meg. Ganske trippy for å være noe man kan få til med en sober mind.
Var kult, men nå sitter jeg her med vondt i hodet...
Så bare litt uklart etterpå. Tok flere minutter før jeg så ordentlig igjen.
Sikkert unødvendig å si, men man vet aldri: Dersom du har epilepsi bør du være ytterst forsiktig med slike videoer.
Dritkul effekt uansett da
HAr selv sett ganske mange sånne. Føler vel egentlig at jeg kjenner bølgeeffekten i maks 20 sek. Så det blir bittelitt kjedelig.

Så hva kan man se/gjøre for å få effekt som ikke blir borte med en gang?? F.eks finnes det videoer der du stirrer og strirrer og når du er ferdig blir det effekt i opp mot et minutt (eller gjerne mer) ???

Og: hvor relevant til sopp eller LSD er denne videoen, ligner det rusen, denne 10-20-sekunders effekten??
jepp, LSD simulator dette her
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
hvor relevant til sopp eller LSD er denne videoen, ligner det rusen, denne 10-20-sekunders effekten??
Vis hele sitatet...
Overhode ikke likt som sopp, men i nærheten av LSD. Og man får jo ikke noe såkalt RUS av å se på den videoen, den forvrenger kun synsfeltet litt.
Sist endret av fth; 25. februar 2012 kl. 16:57.
Sitat av fth Vis innlegg
Overhode ikke likt som sopp, men i nærheten av LSD.
Vis hele sitatet...
Tull, de to er jo nesten identisk visuelt.
Bølgingen jeg får av dette ligner for min del mer på DMT i sluttfasen av turen. Får omtrent aldri så heftig bølging på sopp eller syre, kanskje hvis jeg spiser typ en level 4-5 dose med ferske sopp.
Sitat av bendikz Vis innlegg
Hva er den andre trådens link?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=211368

Her er tråden jeg lagde.
Jeg har spist sopp en rekke ganger, og jeg personlig syns at LSD er mer kraftig visuelt. Begge kan være ganske like men etter min mening blir denne "pustingen" mer fremtredende og intens på syre. Veldig vakkert.
Er det bare jeg som ikke syntes effekten minner noe om psykedelika i det hele tatt?
http://www.youtube.com/watch?v=XQQq_pFVisw
http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=fm84TklBTOk

Fikk en litt annen bølging av disse
Sist endret av TinnSoldat; 27. februar 2012 kl. 12:24.
der va det visst komt bølger i gulvet etter videoen hmm merkligt? :P
Sitat av fetter Vis innlegg
Er det bare jeg som ikke syntes effekten minner noe om psykedelika i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Enig med at det ikke er likt.
Særriøst, aldri hatt en så bølgete skoletime før!
Noen som har link til en side fult av sånt?
virker som om hjernen min skjønner å fokusere riktig...merker ingenting