Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1167
Heisann, heisann!
Tenkte jeg skulle prøve å legge ut min første "sang" på nettet og se hva folket syns. Er ikke helt sikker på hvordan kategori denne faller under, men jeg vil tro det går under noe chillout aktig greier. Kanskje perfekt nå på nattetid

Tar gjerne i mot konstruktive tilbakemeldinger!

http://soundcloud.com/gilgu/lost-in-life
Sist endret av Pewpew; 31. desember 2011 kl. 05:24.
Vakkert!

etter noen jonaser og hans jånnier var denne dåsesangen perfekt.
denne låten dukket opp i bakhodet mens jeg hørte på demoen din: http://www.youtube.com/watch?v=J3kTMxw1hoQ fra 1.30 min, og resten av klippet.

liker beaten du har laget. jeg synes dette er veldig bra!
Ikke at jeg er noe musikk regisør men jeg syntes dette var mega bra! vet ikke dog hvor vanskelig det er og lage.. brukte du lang tid :-)?
Wow... når jeg først så denne tenkte jeg at dette er enda en som har samla sammen litt forskjellige lyder og laget noe dritt, satte den på og gikk på vg. siden jeg er trøtt la jeg merke til at det jeg faktisk hørte på var chill, så +1 til deg.

veldig rotete innlegg, som sagt; trøtt. bra sang, godnatt

EDIT: kunne godt lagt til litt high pitch melodi-kinda-lyder av og til, får litt variasjon :P personlig preference da, hører endel på deadmau/jmj og chillemusikk generelt
Sist endret av Klokkemaster; 31. desember 2011 kl. 06:27.
Kritikk er unødvendig her!

Liker litt sånn elektronisk, deilig "space out"-musikk. Drømte meg nesten bort når jeg hørte på dette . Vakkert.
Det er noe jeg ikke får til å stemme. Hvordan klarer du å lage så bra ambient/chillout med sååå kjip loop/beat? Utrolig triste lyder på drums og claps med lite variasjon. Høres ut som standardlydene som følger med Fruity Loops.

Utenom det; veldig bra!
Sist endret av Source; 31. desember 2011 kl. 08:50.
Bra dette, men mangler du basslinje?
Ikke værst, har fortsatt litt kritikk: Bassen er det viktigste i nesten alle sanger uansett sjanger, den hørte jeg nesten ikke.
Jeg ville også byttet ut clap'en med en ordentlig skarptromme.
Sitat av Source Vis innlegg
Det er noe jeg ikke får til å stemme. Hvordan klarer du å lage så bra ambient/chillout med sååå kjip loop/beat? Utrolig triste lyder på drums og claps med lite variasjon. Høres ut som standardlydene som følger med Fruity Loops.

Utenom det; veldig bra!
Vis hele sitatet...
Cogsigner dette. Drums og claps var kjiipe. Mye lavere claps og mer variasjon og bedre lyder.

Men ambient-delen var awesome. Litt Ametysthium-feeling.
Wow! Sykt chill.

MEn som Source sier, claps var litt kjip. Du må jobbe litt med å bli kvitt den skikkelige FL lyden.
Likte særlig den delen når det fada litt ut, og så kom det plutselig på igjen.

Men ellers, kjempe bra, denne går rett på Ipoden!
Tusen hjertelig takk for alle kommentarer For å være ærlig så har The XX vært en stor inspirasjon for meg, har hørt på de en god stund. Og jeg skal jobbe litt videre med denne og se om jeg får til å lage noe ordentlig bassline og fikse litt på beaten.