Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 662
Bare for moro skyld - en liten videosnutt fra min forrige shoot og litt fremvisning av studioet mitt.
Modellen er sminkøren min, så dette er bare for moro skyld - ingenting kjempeseriøst.

Utstyr jeg bruker:
Canon EOS 5Dmk2
Hasselblad H4D
Bowens studioblitzer / batteri
Lastolite bakgrunner med Manfrotto-oppheng
Sekonik lysmåler

filmet med påmontert GoPro HERO2-kamera (som var vinklet feil, jeg veit )

VIDEO:
http://vimeo.com/34068134
http://www.youtube.com/watch?v=uqLef...1&feature=plcp
Sist endret av fotografen; 24. desember 2011 kl. 09:09.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
På 00:29: Du har ikke festet PW med noe annet enn ledning? O.o

Hva er de to diskene du holder på plass seamlessen med?

Var kjedelig å se på selve shooten tho. Langdrygt (:

Arealet på studio?
Sitat av Jonta Vis innlegg
På 00:29: Du har ikke festet PW med noe annet enn ledning? O.o
Vis hele sitatet...
ikke på den blitzen der og da nei, har mounts som man fester til stativet på de andre. trengs ikke dog, PW'ene tåler endel så de tar ikke skade av det. er bare av praktiske årsaker.
Hva er de to diskene du holder på plass seamlessen med?
Vis hele sitatet...
usikker på hva de egentlig er ment for, ble kjøpt på jula(?) for en femtilapp pr. stk. de veier endel kg., så de funker fint ihvertfall.
Var kjedelig å se på selve shooten tho. Langdrygt (:
Vis hele sitatet...
er klar over det, som sagt var det bare for moro skyld. første gangen jeg prøvde å filme en shoot med GoPro'et.
Arealet på studio?
Vis hele sitatet...
usikker, det er ikke så fryktelig stort, men større enn hva man ser i videoen, vinkler blir ganske forvridd pga. vidvinkelen på videokameraet.
Sist endret av fotografen; 24. desember 2011 kl. 09:59.
Var ikke så galt nei! Har ikke peiling på dette med navn og slikt. Men har selv tilgang til fotostudio når jeg vil siden jeg går på Medier og kommunikasjon. Utrolig gøy å leke seg litt i studio og slikt.

Hva er favoritt-lyset ditt ? Må si at jeg liker beautydish svært godt, men ingenting slår ekte sollys .