Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 934
Har en laptop som begynner å bli rimelig sliten.
Har tenkt litt på å ødelegge den slik at jeg får en ny på forsikringa.

To viktige ting:
Ødelegg den nok til at jeg garantert får ny.
Ødelegg slik at jeg er 100% sikker på at forsikringen gjelder.

Noen som har noen ideer eller erfaringer å dele?
Eller så kan du bare gi faen slik at idiotforsikring ikke blir dyrt for alle andre. Du stjeler ikke fra forsikringsselkapet, du stjeler fra alle som kjøper forsikring.
Dette er ikke en moralpreken, det er jeg som sier at jeg blir sinna når du stjeler fra meg.
Sist endret av brunost; 4. desember 2011 kl. 22:09.
kjenner enkelte som har slått av/skrudd ut vifter, pakket laptopen mellom to puter, for å så kjøre stresstester på laptopen til den har tatt kvelden.
BIOS+skru av/skru ned hastigheten på viftene, sett emergency shutdown temperaturen opp+STRESSTEST ON A MUTHAF***ING CARPET+let ur cat hug it.

Bare katta drepte min gamle laptop...
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Uansett hva du Gjør, så må du huske på at du ikke får like mye som du kjøpte den for, du får så mye som en tilsvarende ville kostet idag, alstå ikke noe veldig.
Syntes uansett det er dumt at personer utnytter denne forsikringen, la den heller være til idiotene som virkelig trenger den!

Edit: dere som nevner å overopphete pc, det der vil ikke fungere pc skrur seg automatisk av når den når det magiske tallet
Sist endret av Fleff; 4. desember 2011 kl. 22:15.
Det er en skolepc så det skal ikke være noe problem å få en ny pc på forsikringen hvis den dauer helt.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Edit: dere som nevner å overopphete pc, det der vil ikke fungere pc skrur seg automatisk av når den når det magiske tallet
Vis hele sitatet...
Dette kan du endre på i BIOS ^^
Sitat av Fleff Vis innlegg
Edit: dere som nevner å overopphete pc, det der vil ikke fungere pc skrur seg automatisk av når den når det magiske tallet
Vis hele sitatet...
Se [COLOR="White"]titegntitegn[/COLOR]
Sitat av Freddy_fred5
sett emergency shutdown temperaturen opp+STRESSTEST ON A MUTHAF***ING CARPET+let ur cat hug it.
Vis hele sitatet...
Les gjennom reglene for forsikringsselskapet du har, og ha en historie klart på forhånd om nøyaktig hva som skjedde. Om du kastet den ut vinduet fra 3. etasje når du var full vil du ikke få ny.
Vannskader er heller ikke "the way to go" selv om søstra mi fikk ny skole pc etter at hun sølte Villa over hele tastaturet.!