Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1722
Hei! sitter nå med 3 gram AM HI CO Atomic Bomb og 400mg Extreme Smoke.
Lurte derfor på om det er andre her inne med erfaringer fra lignende produkter.
Om noen lurer så blir ikke dette stoppet i tollen, min pakke ble skjekket og sendt videre til meg
Jeg har aldri prøvd noen form for rusmidler annet enn alkohol, etter det jeg har lest bør jeg ikke ta mer enn 2-3 hits av dette, vente 10 min før rusen setter inn.

Om ingen andre har erfaringer eller andre ting og si om AM HI CO incence evnt piller o.l så vil jeg poste mine opplevelser med disse 2 produktene de nærmeste 2 ukene.

Slik ser pakkene og innholdet ut:
http://i278.photobucket.com/albums/k...102_224844.jpg

http://i278.photobucket.com/albums/k...102_194852.jpg
Sist endret av mentalmelt; 21. november 2011 kl. 15:27. Grunn: For store bilder. Omgjort til link
Vil bare si en ting og det er vist du aldri har prøvd noe anna en alkohol i ditt liv, så anbefaler jeg deg og være fortsiktig med disse sakene :P Vil heller anbefale deg og bare ta 1 trekk (om du skal røyke bong) og så vente 10 min

Men vil gjærne høre din opplevelse på det.
Sist endret av random55022; 3. november 2011 kl. 00:45.
Ser jo kjempetrygt ut. Hva i alle dager er det der? Er det liksom en eller annen extrakt som ikke er gjort ulovlig/satt på narkolista enda, så derfor er det "legal high"?

Ligna jo litt på weed. Hvertfall uten fokus..

Be careful dude.
Det er syntetisk cannabis i dem (JWH-018) akkurat det samme som i "spice" for de som har hørt om det før.

Og ja, har du aldri prøvd noen annen form for rusmidler enn alkohol, burde du virkelig være forsiktig med dette. Flere veldig godt innrøyka folk jeg kjenner har endt på dass i flere timer etter 1 bonghit. Noen ganger smeller det virkelig mer enn gooood hasj, så vær forsiktig. Du får dog veldig fort toleranse..

edit; kan legge til at jeg har prøvd både den du sitter på og sikkert 10 andre typer ved flere anledninger
Sist endret av luulz; 3. november 2011 kl. 01:08.
I går kveld testet jeg extreme smoke, må si jeg ikke er imponert.

Utstyret jeg brukte var:
http://www.dealextreme.com/p/polishe...ette-pipe-8240
Med pipescreen i bunnen.

Tok lighteren og brant litt på urtene før jeg tok et trekk mens jeg fremdeles fyrte på.
Ventet ca 30 min og ingen merkbar effekt, tok derfor 2 nye trekk. Etter ca 15 min merket jeg prikking i hele kroppen og at jeg ble litt sløv. Ting som hoderegning var HELT umulig, og jeg var mye dårligere enn til vanlig i BF3.
Annet enn dette kjente jeg ingen effekt.

I ettertid har jeg problemer med å huske detaljer fra da jeg var påvirket.dette er detaljer jeg vanligvis ville fått med meg, jeg husket at jeg bestilte noe fra en nettside, men husket ikke hva eller hvor mye det kostet. Dessuten hadde jeg store søvnproblemer natt til i dag, og hatt hodepine hele dagen trolig pga søvnmangelen.

Mengden var ca halvparten av posen så ca 200mg, neste gang skal jeg prøve 2 trekk med atomic bomb så blir det ny post etter dette.

Sitat av luulz Vis innlegg
Det er syntetisk cannabis i dem (JWH-018) akkurat det samme som i "spice" for de som har hørt om det før.

Og ja, har du aldri prøvd noen annen form for rusmidler enn alkohol, burde du virkelig være forsiktig med dette. Flere veldig godt innrøyka folk jeg kjenner har endt på dass i flere timer etter 1 bonghit. Noen ganger smeller det virkelig mer enn gooood hasj, så vær forsiktig. Du får dog veldig fort toleranse..

edit; kan legge til at jeg har prøvd både den du sitter på og sikkert 10 andre typer ved flere anledninger
Vis hele sitatet...
Mener å ha lest et sted at det er JWH-022 i denne og derfor den var lovlig i usa og uk, fra da jeg bestilte til den ankom var den ikke lovlig der lenger...
Men de har jo ca samme effekt etter det jeg har forstått, men JWH-018 virker noe fortere enn JWH-022, correct me if i am wrong.
Allright, siden olle047 ikke får ut fingeren med å skrive en erfaring på atomic bomb, kan like godt jeg gjøre det.(vi røykte det sammmen)

Så det hele begynner med at olle047, en kamerat og jeg bestemmer oss for å teste ut the shit som ingen av oss har erfaring med. Ingen av de andre har prøvd noe lignende før untatt jeg som har prøvd weed et par ganger. Greia er at vi for en stund siden kjøpte inn noe legal highs som ikke funket og dermed mistet vi fort respekten for det, helt til vi fikk tak i dette syntetsike.

Så vi sitter der klare alle sammen uten noen som hest aning om hva vi driver med. olle047 røyket de første trekkene rent fra pipe, mens han andre og jeg lagde en røykmix med vanlig tobakk. Først tok vi alle sammen et par trekk og ventet i ca 15 min. ingen av oss kjente noe spesielt så vi fyrte opp en gang til. Den andre gangen røyket vi alle et par hissige drag fra pipen, og etter en liten stund starter kameraten vår å bli jævlig sløv. Selv trodde jeg han bare kødda med å være høy i starten fordi olle047 og jeg ikke var på samme nivå som han enda. Vi oppdager at han ikke kødder fordi øynene hans er røde som granatepler. Etter en liten stund kommer olle047 og jeg i slaget også. Stemningen i huset er veldig bra og vi ler godt av ingenting(vi var nå obv. høye). deretter bestemte vi oss for å game og alle hadde det supert helt jeg får ideen om å ta mer. Det som skjedde nå vil aldri glemmes. Så går jeg å henter the shit og vi begynner å fyre opp mer. Vi tenkte ikke på at vinduet ikke var åpnet eller være litt passive med dosering, neida her skal det røykes. Vi setter på en reggae-spilleliste mens vi venter på en større effekt.

Og plutselig kommer den. Fra den milde latteren på lekeplassen, vil jeg sammenligne det med satans skarpe kniver. Alle begynner å føle seg helt jævlige og vi får alle inviduelle effekter. Olle047 fikk noe av den samme effekten som meg, vi kjente hodet våres smeltet bokstavelig talt. Sammen ble vi også ganske paranoide og trodde folkene utenfor vinduet var politi, og at det var noen som brøyt seg inn i leiligheten. Kameraten vår fortalte at han trodde hjertet skulle hoppe ut av kroppen og at han skulle dø. Stemningen var ikke så veldig positiv i dette øyeblikket fordi alle var redd for at det skulle bli verre. Selv var jeg så borte på slutten at jeg la meg på gulvet og fikk black out med øynene oppe samt trodde jeg tisset på meg, selv om jeg ikke gjorde det.

Så på slutten bestemmer vi oss for å sove, og vi går og legger oss. Da hadde rusen blitt mye svakere, fordi jeg følte et stort behag der jeg lå i sengen å hørte på musikk. Ca 15 min etter alle har lagt seg, reiser olle047 seg og løper inn på badet. Han var der inne i kanskje 20 min og kastet opp. Etter det fikk alle sove, og dagen derpå var preget av vond og sliten hjerne.

Det var min historie
Sist endret av beastwood; 9. november 2011 kl. 04:04.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
8 0
Jepp, dette oppsumerer hendelsene ganske så bra.
Følte meg veldig "lett" når jeg hadde en deilig high, når det ble verre kjentes det ut som en VELDIG kraftig vind blåste meg nedover og jeg ble veldig tung. Orket ikke røre meg nesten.

Men er ikke veldig skremt av opplevelsen og vil definitivt prøve dette igjen i noe mer forsiktige mengder
AM HI CO Ice Bud Super Cold er en mild type .røyka det før og gir en god mil type high :P