Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 589
Hei
Sitter og koder i javascript og sliter med å tenke ut hvordan man kan finne ut om en array har fått lagt til et eller flere nye elementer.

Eks. array1 inneholder 2 elementer. Hvordan kan jeg få en indikasjon, som jeg kan bruke til å kjøre en annen funksjon, når den får lagt til et nytt element?

Fant ikke noen brukbar løsning på google.

Har tenkt litt på dette problemet, og ser ut til at jeg har gravd meg ned på feil sted. Jeg bruker push for legge til variabelen latlng på slutten av arrayet, og det er egentlig når den forandrer seg at jeg ønsker å kjøre en annen funksjon. Latlng blir oppdatert av et php-skript som leser fra en fil, som igjen blir oppdatert av et c++ program. Er det mulig å finne ut når variabelen latlng får en ny verdi?
Trenger mer info... En JavaScript-løsning skulle jeg kunne gitt deg, men nå virker det som om du trenger noe helt annet.., skjønner ikke hva.
Sist endret av tormaroe; 4. november 2011 kl. 13:24.