Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 532
Har en macbook pro, kan jeg koble den til det trådløse nettverket og bruke en kabel mellom macen og pcen for å få nett på pcen? (for lat for google)

Takk
Du kan dele nettverket på en Windowsmaskin med trådløskort og en annen Windowsmaskin vet jeg ivertfall.
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Har en macbook pro, kan jeg koble den til det trådløse nettverket og bruke en kabel mellom macen og pcen for å få nett på pcen? (for lat for google)

Takk
Vis hele sitatet...
ja [COLOR="White"](titegn)[/COLOR]
Takk takk Går så tregt vi mobilen, men var ikke sikker på om osx og w7 ville gå så bra sammen Da må jeg bare få fatt i en kabel...
Du trenger ikke kabel om du har en litt nyere MB Pro. Der kan du skru på internett-deling. Det finner du i Systemvalg og Deling.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av jackandcoke Vis innlegg
Du trenger ikke kabel om du har en litt nyere MB Pro. Der kan du skru på internett-deling. Det finner du i Systemvalg og Deling.
Vis hele sitatet...
For at en slik funksjon skal fungere må vel macen være tilkoblet internettet via kabel.

Iallefall hvis wlan-kortet skal skifte modus til ad-hoc eller AP.
Har ikke wlan på pcen derfor jeg trenger kabel via macen som har wlan, er dog nyest MBP, kjøpt i august fra apple.no