Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 7775
http://www.youtube.com/watch?v=nyeZ8khSEC0

Ja, hva tror folket? Har ventet lenge på pandaren da det har ligget i kortene lenge at de skulle dukke opp. Men litt usikker, så ikke SÅ spennende ut i mine øyne. Mulig jeg installerer WoW igjen for å prøve.

Blizzard overasket meg dog med gratis D3 om man binder seg til et år med WoW.
Sist endret av Hobby; 22. oktober 2011 kl. 09:29.
Norskehesten
Alden's Avatar
http://www.mmo-champion.com/content/ der har du alt fra blizzcon.

For min det så blir dette ganske heavy changes. Virker som nesten alt skal forandres på.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg har aldri sett noe dummere offisielt tillegg til et spill, og det er en lettelse at jeg ikke spiller WoW lenger.
Sist endret av robhol; 22. oktober 2011 kl. 10:54.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Det jeg synes er rart er at det var minimalt med sutring da det ble annonsert TBC. Der skulle pandaren være an ally-klasse. Ble sent i utviklinga erstattet med draenei. Ved kunngjøringa den gang var det få som brydde seg. Men nå virker det som om alle er imot klassen.
var veldig for pandaren da, og er det forsatt. Spiller ikke wow enda tho. det jeg synest er rart er pokebattles.. : s virker som en veldig sær ting å bruke tid og ressurser på. :s

Burde adda brewmaster class tbh. : p
Sist endret av PoteterOgMolasse; 22. oktober 2011 kl. 11:19.
pokebattle har de nok laget slik at folk kan gjøre noe annet når de ikke pvp'er pve'er eller grinder, ser for meg selv at jeg sikkert kommer til å bruke noen timer på pokebattle selv om jeg nesten aldrig spiller spille mer
Må si jeg savner fantasi fra blizzard's side. Alle expansions siden TBC har jo så og si vært forutsett av fansen.

Er fortsatt spent på hvem som er bossen though.
jeg føler at "gode gamle" wow har forsvunnet. TBC var en bra utvidelse, men føler at etter det har det bare gått nedåver. Der følte jeg at det var skikkelig kos å sitte å spille. Men nå blir det bare for mye ekstra tull, å jeg syns at Cata ødela mye av den gamle wow delen.
Tja, de følger jo storylinen, men det eneste blizz gjør nå er å scale alt som hp, dmg og gold til det uendelige, og melke wow til de slipper sitt "nye wow" i 2014(?).

selv sluttet jeg etter tbc. Siste boss har alltid vært Illidian for meg, som gammel wc3-addict. Spiller litt på privatservere om jeg vil spille en BG eller to, men WOTLK og Cataclysm var ikke noe for meg, og tviler sterkt på at MoP blir det heller!
Jeg syntes spillet i seg selv er veldig bra. Det som gjorde at jeg sluttet etter jeg dinget 85 var rett og slett at communityen er helt forferdelig. "link ilvl and achi". Dette var det folk spurte om allerede før det var gått en måned etter slippdato.
Tok en pause 7-8 måneder, og nå når jeg kom tilbake så ser jeg at det er blitt 10 ganger verre. Folk er jo blitt helt sinnsyke. Sure, grinete og utålmodige menn i 20 årene som man skulle tro enda ikke var ferdig med puberteten.

Angrer på at jeg begynnte igjen
Sitat av qeinar Vis innlegg
Burde adda brewmaster class tbh. : p
Vis hele sitatet...
Brewmaster går under monk da det er DPS treet deres.
Tror dette kommer til å bli bra, og til folk som synes Pandaren er teite? Hva med Tauren, Taun'ka, Tuskarr, Gnomes, Draenei og så videre. Tenk litt på den.
Sist endret av Fusjon; 22. oktober 2011 kl. 14:23.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Jeg syns det er tett med pandaer i wow.
Men det er min mening.
Jeg synes dette ser spennende ut. Wow er avhengig av å gjøre litt nye ting for å holde folk interessert.

Det jeg ikke skjønner er at folk er så negative til Pandearan, virker som de fleste som er negative ikke har fått med seg at Pandearan faktisk har en del historie og hører til i Warcraftuniverset.
Kung fu panda, hva faen likksom?
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Kung fu panda, hva faen likksom?
Vis hele sitatet...
Helt enig! Ble ekstremt skuffet, tenkte Kung fu panda med en gang...
pandaer i wow er teit? kung fu panda? vist dere ikke vet noe om spillene wow er basert på sa stikk og les litt.. panda er jo like "dumt" som en okse på 2 bein for den del..
Denne expansionen er teit uansett hvordan du vrir og vender på det. Kinesisk dritt, påtide å slette spillet nå. Og jo pandaen er ekstremt teit.
Jeg har spilt siden Vanilla og kunne ikke brydd meg mindre om historien men Panda ble for dumt for meg..
Panda,hand-to-hand combat,kinesisk stil = Kung fu panda ftw
Sist endret av white?; 22. oktober 2011 kl. 15:05.
Sier bare Guild Wars 2 når det kommer jeg!
Frankrikes Solkonge
Jeg som faktisk vurderte å begynne. Nå trenger jeg hvertfall ikke det lenger.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Sitat av cos Vis innlegg
Denne expansionen er teit uansett hvordan du vrir og vender på det. Kinesisk dritt, påtide å slette spillet nå. Og jo pandaen er ekstremt teit.
Vis hele sitatet...
Hadde det vært bedre om det var lokalisert i Finnskogen og du kunne vært en Shaman-Elg? :P


Er ikke helt i hundre når det gjelder denne expansionen, men jeg skal nå prøve det før jeg gir min dom.
Sist endret av Hobby; 22. oktober 2011 kl. 15:10.
hvorfor er det dumt? bare fordi det er en panda?

Sitat av white? Vis innlegg
Jeg har spilt siden Vanilla og kunne ikke brydd meg mindre om historien men Panda ble for dumt for meg..
Panda,hand-to-hand combat,kinesisk stil = Kung fu panda ftw
Vis hele sitatet...
Tror heller det er at dem kanskje burde legge hele greia på hylla.
Burde vel strengt talt gjort det etter tbc/evnt wotlk.
Prøver jo bare å få mest mulig penger ut av detta men desverre blir det ikke bedre.

Hvorfor ikke ta med apekatter eller lignende dyr? nei blir for dumt bare..
Sist endret av white?; 22. oktober 2011 kl. 15:13.
har sikra meg navnet KungfuPanda for min pandaren monk :P

Tror det kommer til å bli bra, selv om de endrer på det meste, det at folk synes at nye ting er rart/teit, som feks pokebattle, da er det jo bare å ikke drive på med det.

Signa meg selv for ett år så jeg får D3 gratis siden jeg vet med meg selv at jeg kommer til å spille i et år uansett.
syns mange her har for teite grunnlag.. det er som og si at Bf3 er teit fordi der er snipers, for jeg synes at snipers er teite våpen som ser dumme ut og kan 1 hitte folk.. drit i helheten av bf3, jeg vil bare ikke ha snipers der...
Det er jo ikke helt det samme. Men ja , hadde vært mye mer action i finnskogen med shamanelger osv. Det hadde vært konge. Bare vent, det kommer.
haha pokemon i WoW? Dyr mot dyr er noe mennesker har gjort for hundrevis av år! Hvordan kan folk sammenligne 2 langt forskjellige temaer?
største theme park drittet som noen gang er sluppet ut. Ikke at det kom som en overraskelse..
Finn en feil

THE BURNING CRUSADE
WRATH OF THE LICH KING
CATACLYSM
MIST OF PANDABEAR!

hadde det vært 1 april så hadde nok mange tatt det for en spøk ja men for oss som ikke spiller wow så blir det nok et bedre d3 miljø ut av dette da mange vil nok ha mindre problem med å skifte
bye bye power gamers. ingen vil savne dere. vi som har fulgt Blizzard og Warcraft-universet siden Orcs & Humans kan imidletid glede oss over at den vise Pandaren endelig tar initiativ, og at Alliance og Horde braker sammen igjen.
Sitat av wishb0ne Vis innlegg
MIST OF PANDABEAR!
Vis hele sitatet...
Det er Pandaria. Pandaria er øya som er skjult av tåka (Se: Mists of Pandaria)
http://www.wowpedia.org/Pandaria

Dette blir stilig, viser at hver expansion ikke trenger en stor og slem fiende.
Jeg gleder meg stort til Blizzard legger til den nydelige utviklingspakken med innslag av teddybjørner og hong kong. Løp å kjøp. /sarcasm
Må si at jeg synes at WoW tapte seg stort etter Cata. Dessverre falt det ikke i smak hos meg, og jeg sluttet å spille etter å ha fått et par stykker opp til 85. Savner WoW som det var før Cata kom, og nå når jeg så dette mister jeg enda mer lysten til å spille. Virker som om Blizz prøver for hardt med de nye utvidelsene, og jeg synes rett og slett det blir for mye av alt.

Men selvfølgelig, hver sin smak.
Sitat av wishb0ne Vis innlegg
Finn en feil

THE BURNING CRUSADE
WRATH OF THE LICH KING
CATACLYSM
MIST OF PANDABEAR!

hadde det vært 1 april så hadde nok mange tatt det for en spøk ja men for oss som ikke spiller wow så blir det nok et bedre d3 miljø ut av dette da mange vil nok ha mindre problem med å skifte
Vis hele sitatet...
Finner tre:

WOTLK
CATA
MOP
Sitat av sali Vis innlegg
Må si at jeg synes at WoW tapte seg stort etter Cata. Dessverre falt det ikke i smak hos meg, og jeg sluttet å spille etter å ha fått et par stykker opp til 85. Savner WoW som det var før Cata kom, og nå når jeg så dette mister jeg enda mer lysten til å spille. Virker som om Blizz prøver for hardt med de nye utvidelsene, og jeg synes rett og slett det blir for mye av alt.

Men selvfølgelig, hver sin smak.
Vis hele sitatet...
Vel, det er ihvertfall ingen tvil om at Blizzard har tenkt til å melke denne kua for alt den eier og har. Its all about the money.
Vel, for min del syntes jeg det var stas at Pandarian folket kom inn i bildet. Jeg har alltid synes Pandarians har vært drit råe helt siden de ble introdusert i Warcraft strategi spillene. Altså, for de som har holdt seg gjennom Warcraft historien, så har pandarians en del og si.

Men skal innrømme at jeg fikk en skikkelig Kung fu Panda inntrykk etter introduksjons videon, men fuck it, Kung Fu Panda filmene er råe! I tilegg vil ikke Monk classen ha auto attacks, de vil ha angrep som heter "jib/jab", noe som gir en "Street Fighter" feel over hele klassen, jeg DIGGER det konseptet!

I tilegg at Pandarians er en nøytral rase, så kan man altså velge Alliance/Horde etter å ha fullført en chain quest, noe jeg synes OGSÅ er tøft. Jeg skal dog innrømme at Pokemon battles var litt å ta i, men ser for meg at jeg kommer til å ha det morro med det alikevel


Den nye expansion packen ser ut til å komme til å fokusere mainly på PvP også, ettersom den baserer seg på den EGENTLIGE warcraft bakgrunnen "Alliance Versus The Horde". oh god jeg kommer bare i buksene av tanken av å slakte en milliard alliances på 1 stort område! Kanskje vil det fremheve den typiske arrangerte "Guild Wars" konseptet man pleide å arrangere mot motsatt faction guilds!

Jeg skal værtfall prøve det!
Etter å ha lest litt på mmo-champion ser jeg jo også at ikke alt med expansionen er helt på trynet. (står fortsatt ved at teddybjørner, hong kong og pokemon blir for dumt.)

Blandt annet fjernes mellee weapon og minimum range for ranged hos huntere som virker mer naturlig. Liker også raid/dungeons challenges og at det blir litt mer å gjøre i pve foruten gear-farming ved hjelp av det. Så også igjennom nye spells som dk får.. lawl op.
Med den spillerbasen som WoW har opparbeidet seg i løpet av årene er det ikke til å unngå at mange blir lei og ser etter en grunn til å slutte. Hver gang det blir annonsert en ny expansion så kommer de samme argumentene om at X og Y er teit, og ALLE mener det samme som meg og vil slutte. Vil dere slutte så er det ingenting som stopper dere. Stem med lommeboka.

Pandaren har vært med siden Warcraft-serien, som kom relativt lenge før Kung-Fu Panda var påtenkt. Å kalle dette plagiat blir bare dumt. Nå har jeg ikke sett filmen, men hvis den inneholder scener som dette eller dette så tror jeg sannelig at jeg har gått glipp av noe. Til sammenligning fikk også Worgens sammenlignbar kritikk da Cataclysm ble annonsert ("Omg furries!") uten at dette har ført til noen ekstremt harde skudd for baugen mtp. antall spillere.

Jeg forsøker ikke å forsvare denne utvidelsen på noen måte, men det virker som om den har fått mye dårlig begrunnet hat. Pandaren er på toppen over raser fanbasen har ønsket å få inkludert, så vi får denne sammen med en helt ny klasse. Fokuset glir over på PvP igjen, og mange battlegrounds blir lansert. For å forsøke å fikse det faktum at det er svært lite å finne på i spillet når man er cappet på alt for uka (noe som kan gjøres på et par timer), prøver de å gi folk en grunn til å forlate hovedbyene og finne på noe nytt. Talentsystemet blir gjort om på en slik måte at hvert valg har en svært viktig betydning.

Blizzard bruker vanligvis å levere kvalitet, så jeg venter med å gi noen kritikk til de eventuelt går inn i Beta-testing. Det eneste jeg frykter er at de sannsynligvis kommer til å kutte ut features (igjen) slik at alt man gledet seg til blir utelatt, og alt det andre får stå (Path of the Titans, originale Archaeology, etc.)
Sist endret av Dyret; 22. oktober 2011 kl. 21:37.
Tror panda vil passe godt sammen med Ulver, Tauren og geiter. skjønner ikke hvorfor dette er så sjokkerende for mange. det har jo ligget i kortene lenge at det skal være neste expansion etter at de skrinla Naga som ny class da dette ville fucka hele questlinen i Vasj'ir. Mange sier "Kungfupanda i wow!". men nå har vel pandaren vært i story'n til WoW lengre enn Kungfu panda filmene.

Tror Panda og den nye spillestilen classen Monk vil by på mye gøy. eneste jeg bekjymrer meg for er denne forenklingen av talents etc. håper de ikke lager det alt for enkelt og at vi kommer til å miste mye av de valgmulighetene vi har nå.
Syns det er bra med forandringer, savner jo (seff) tbc og vanilla, men life must go on. ville blitt kjedelig om ein var lv70 i 5 år i strekk.

Men virker som alt strevet med å samle inn pokemons blir verdt det.
Dette blir en expansion av episke proposjoner! Gjett om jeg gleder meg til PANDARENS da! (profilbildet mitt = Pandaren)
Liker spesielt at expansionen skal fokusere mer på PvP og ikke like mye på PvE som det har gjort de siste årene. 4 (kanskje) nye battlegrounds og gamemodes blir sweet! Monk class har jeg ventet på i flere år!
Sist endret av Bmariuz; 24. oktober 2011 kl. 10:20.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Pandaren er på toppen over raser fanbasen har ønsket å få inkludert, så vi får denne sammen med en helt ny klasse.
Vis hele sitatet...
Hvor finner man denne fanbasen? Skulle likt å se på andre raser der
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Hvor finner man denne fanbasen? Skulle likt å se på andre raser der
Vis hele sitatet...
Er jo bare å ta en titt inn i warcraft universet det, så ser du alt av raser som finnes
Nå vil folk lage pandaer som heter noe ala Pedobear, Pedopanda, Pandapedo.

Noen som vil vedde imot?
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Hvor finner man denne fanbasen? Skulle likt å se på andre raser der
Vis hele sitatet...
Grunnen til at pandaer ikke har blitt inkludert før er at blizzard har satset ganske hardt på Kina og der er det visstnok en del tabuer ang. pandaer. Brewmasteren var en av de mest populære nøytrale heltene i TFT og brukes fortsatt i en del nightelf builds og har som dyret sier vært ganske høyt ønsket siden wow ble lansert.

Jeg kommer nok til å kjøpe denne utvidelsen også, selv om jeg ikke spiller wow. Jeg pleier å levle en char hver gang de utvider spillet for å få sett de nye områdene, charakterene og prøve å holde tritt med loren. De nye områdene ser fantastiske ut og jeg gleder meg til å prøve en ny klasse. Samtidig får jeg muligheten til å gå gjennom cata-content en gang.
Sist endret av Mith; 26. oktober 2011 kl. 09:07.
Jeg slutta med WoW for en måned siden. Skal spille litt andre spill i pausen til 5.0.

Gleder meg utrolig mye til MoP. Jeg er også veldig glad over at pandaren kan være Horde! Monk class ser også sinnsykt kjekt ut. Håper ikke de finner ut at de skal legge til autoattack igjen

DOTA Battleground!!!

Gledet meg såååå mye til pandaren i TBC, men uheldigvis bestemte de seg for de stygge blå geitene. Skjønner ikke hvorfor så mange hater pandarens, det er jo en del lore om dem (De er ikke oppdiktet for denne expansionen)
Sist endret av Kognito; 26. oktober 2011 kl. 09:24.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hobby's Avatar
Trådstarter
25/9-12. Forhåndsbestille CE for lenge siden. Gleder meg til å lvle igjen usikker på hvilke av de ni lvl85ene mine som skal dinge 90 først :s
Gleder meg! Hvorfor whiner alle over pandaren? Har jo ligget i kortene hele veien!
PvE blir sikkert greit, og PvP vil være ubalansert og suge som vanlig.