Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2318
bare lurer på hva som skjer vis jeg blander 500mg parlagin og 1 g paracett.. tror jeg nemlig tok feil av 1 G paracett og 600 mg ibux igår "btw dette er skrevet ut av legen mot ryggplager" bruker normalt sett 500 mg parlagin og 600 mg ibux. men tror jeg greide og switche om igår føltes ivartfall veldig anderledes...
Om du tok paracetten i går har det gått utav kroppen, men leveren din kan fortsatt ikke ha komt seg helt.. Vær forsiktig og ta en mindre dose
Ikke gjør det til en vane. Paralgin Forte inneholder også paracetamol (virkestoffet i paracet). Etter det jeg har lest er det liten fare for skader ved (engangs) doser under 5g, men om du ser noe unormalt bør du vurdere å kontakte lege. (Står bla. litt om det her. Bare søk på paracetamol for mer info)
Det er ikke farlig i det hele tatt, så lenge du ikke fortsetter på slike nivåer
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som aner om man kan sove dårligere/våkne tidligere og få ustabil døgnrytme etter brå stopp på parlagin og tramadol etter en god stund på det? begynt og våkne først kl 4 om natta helt uten grunn også våkner jeg igjen 07-08 om morran? litt irriterende da man ikke begynner på jobb før 9 tiden...... men går vel kanskje over etter en stund?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
noen som aner om man kan sove dårligere/våkne tidligere og få ustabil døgnrytme etter brå stopp på parlagin og tramadol etter en god stund på det? begynt og våkne først kl 4 om natta helt uten grunn også våkner jeg igjen 07-08 om morran? litt irriterende da man ikke begynner på jobb før 9 tiden...... men går vel kanskje over etter en stund?
Vis hele sitatet...
Høres ut som abstinenser, spør du meg. Går over etterhvert, avhengig av hvor lang tid du har brukt det, og i hvor store mengder.

Opiat abstinens
Sitat av zeromancer Vis innlegg
Høres ut som abstinenser, spør du meg. Går over etterhvert, avhengig av hvor lang tid du har brukt det, og i hvor store mengder.

Opiat abstinens
Vis hele sitatet...
har gått over nå heldigvis holdt meg unna dem fikk nesten mer smerter på de smertestillende der !