Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 898
Hei freaks...

Er det noen av dere som har et godt forslag til å gjøre noe med en gammel mobil som jeg ikke bruker lenger. Det er en sony ericsson w760i som alt virker på. Men er det for eksempel noen av dere som vet noe kult du kan gjøre med skjermen og eller kameraet?
trodde det var snakk om en 3210 eller noe.
Den mobilen er ikke så gammel. du kan bruke den
En mobil fra 2008 er ikke gammel lol
Du kan prøve å pimpe den ved å farge alle delene ellerno ta den fra hverandre
gi den bort til noen som trenger den
Jeg trenger ny mobil da min ble ødelagt på fest Du kan jo for eksempel selge den til meg for 10,- kr og ett KP (A)
Den mobilen er jo konge! Har den selv :P Bruker HTC nå da (offtopic)
Ikke ødelegg en såpass ny mobil, fins ALLTID noen som trenger den
JATAKK! Min er ikke no å skryte av siden jeg mangler to knapper, og den er fra 2006. Tror mange blir sint på deg om du ødelegger den
Jeg kjøper den gjerne, så lenge det følger med lader
bare behold den, du vet aldri når telefon du har nå ryker, alltid kjekt med en grei telefon i backup : D
But will it blend?
Koble den til serverpark og bruk den til å sende SMS ved problemer (disconnected nettverkskort, kræsjet host, stoppet database etc).

Evt bruk bluetooth til å styre maskiner eller bruke wake on USB via internetz.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Koble den til serverpark og bruk den til å sende SMS ved problemer (disconnected nettverkskort, kræsjet host, stoppet database etc).

Evt bruk bluetooth til å styre maskiner eller bruke wake on USB via internetz.
Vis hele sitatet...
eh, alle er ikke nerder vettu!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
eh, alle er ikke nerder vettu!
Vis hele sitatet...
Han kom med ett forslag til hva han kunne gjøre med mobilen. Er ikke dette ett fult like flott bidrag som de over?
Støtter Ignifers forslag - gi den til noen som trenger den.
Om du ikke kjenner noen, og ikke klarer å finne noen som trenger den, så finnes det flere ordninger for å resirkulere mobiltelefoner - Telenor har bl.a en, og mener Røde Kors har en aksjon også.