Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3274
Vil du ha noen form for kritikk eller vil du bare ha youtube views?
hvis du vil ha kritikk så er det nokk å komme med.
DU HAR TOTALT ØDELAGT EN ELLERS JÆVLA FET SANG
Du har ikke mekka en låt, du har remixet en eksisterende sang.
Eneste du har gjort er å putta en halvgod/dårlig house beat over sangen?
Katta di kan IKKE mixe men jeg fikk meg en god latter da
Syns du har ødelagt en ellers bra sang, syns ikke det passet sammen i det hele tatt og syns det ble utrolig "klassisk fjortis trance remix". Virker som du har lagt 2 sanger over hverandre i Virtual DJ ellernoe
Sitat av twixtor Vis innlegg
Syns du har ødelagt en ellers bra sang, syns ikke det passet sammen i det hele tatt og syns det ble utrolig "klassisk fjortis trance remix". Virker som du har lagt 2 sanger over hverandre i Virtual DJ ellernoe
Vis hele sitatet...
For det første er det ikke Trance, og for det andre har jeg brukt Fl studio!
Sitat av Hydrogen Vis innlegg
For det første er det ikke Trance, og for det andre har jeg brukt Fl studio!
Vis hele sitatet...
Hvis du bruker FL Studio og komponerer noe uten en annen sang, som noen andre har laget, spillende i bakgrunnen, så kanskje det faktisk kan bli bra.

Sist endret av Flowerpower79; 18. september 2011 kl. 18:32.
Dette var ikke no bra nei, du har jo laga lydene så høye at du ikke kan høre va de sier en gang
Ganske rotete og ikke noe mesterverk, men helt middels ok hands-up for dem som liker slikt.
Skriver egentlig dette innlegget fordi jeg syns det blir for galt at folk som absolutt ikke har noe til overs for hands-up sjangeren(og ikke har hørt om sjangeren i det hele tatt) skal prøve å gi kritikk på dette. Det blir som om et metallhue plutselig skal anmelde folkemusikk og sammenligne det så godt han kan med metall. Og om thegloryhole over her virkelig ikke hører mer forskjell på originalen og denne remixen enn en "dårlig house beat"(noe som er helt på bærtur i seg selv), så er det noe galt med ørene hans.
Det er helt greit at folk ikke liker dette, og jeg er ikke noe stor fan av hands-up selv. Men når folk som tydeligvis ikke har noe som helst greie på hva de prater om skal sette seg ned i felleskap og grine over hvor utrolig jævlig de syns det hørtes ut så blir det for galt. Og når folk som tydeligvis ikke har noe peiling på noe som helst i tillegg komme med diverse tullete formeninger om hvordan dette "makkverket" er satt sammen, så faller litt av poenget med å kritisere noe bort.
Jeg er helt sikker på at alle stygge hus her i verden er satt sammen av fiskeslo og grønnsakssuppe.
Var bedre og høre på nabo-katten når den ble påkjørt.
Stakkars katt..
Sitat av LaDa Vis innlegg
Ganske rotete og ikke noe mesterverk, men helt middels ok hands-up for dem som liker slikt.
Skriver egentlig dette innlegget fordi jeg syns det blir for galt at folk som absolutt ikke har noe til overs for hands-up sjangeren(og ikke har hørt om sjangeren i det hele tatt) skal prøve å gi kritikk på dette. Det blir som om et metallhue plutselig skal anmelde folkemusikk og sammenligne det så godt han kan med metall. Og om thegloryhole over her virkelig ikke hører mer forskjell på originalen og denne remixen enn en "dårlig house beat"(noe som er helt på bærtur i seg selv), så er det noe galt med ørene hans.
Det er helt greit at folk ikke liker dette, og jeg er ikke noe stor fan av hands-up selv. Men når folk som tydeligvis ikke har noe som helst greie på hva de prater om skal sette seg ned i felleskap og grine over hvor utrolig jævlig de syns det hørtes ut så blir det for galt. Og når folk som tydeligvis ikke har noe peiling på noe som helst i tillegg komme med diverse tullete formeninger om hvordan dette "makkverket" er satt sammen, så faller litt av poenget med å kritisere noe bort.
Jeg er helt sikker på at alle stygge hus her i verden er satt sammen av fiskeslo og grønnsakssuppe.
Vis hele sitatet...
Takk for dine ord, du har helt rett!
Du ødelagte en sang som allerede var ødelagt! Godt gjort
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Eneste du har gjort er å putta en halvgod/dårlig house beat over sangen?
Vis hele sitatet...
Hvordan våger du å i det hele tatt antyde at det der skal forestille en typisk "house beat"?
Sist endret av Dibsent; 18. september 2011 kl. 18:59.
Har faktisk hørt dårligere remix.
Synes den var ganske okei, synes sangen ellers er ganske lame og kjedelig.
Som er nevnt, litt fjortis remix
om du kan frehse den opp, så trur jeg det blir bra
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Eneste du har gjort er å putta en halvgod/dårlig house beat over sangen?
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvor du har house beat fra?
Jeg syntest den var bra.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Var bedre og høre på nabo-katten når den ble påkjørt.
Vis hele sitatet...
Oki kult!

Sitat av twixtor Vis innlegg
Hvis du bruker FL Studio og komponerer noe uten en annen sang, som noen andre har laget, spillende i bakgrunnen, så kanskje det faktisk kan bli bra.

Vis hele sitatet...
Du har ikke peiling
Sitat av Hydrogen Vis innlegg
Oki kult!



Du har ikke peiling
Vis hele sitatet...
Tydeligvis har ikke du peiling på hva du driver med heller
Sitat av twixtor Vis innlegg
Tydeligvis har ikke du peiling på hva du driver med heller
Vis hele sitatet...
Jeg har peiling på hva jeg driver med! Finn deg en hobby Isteden for og sitte her og tull prate Ha det godt
Hvorfor hører jeg bare samples? Lager du noe i det hele tatt fra bunnen?
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Hvorfor hører jeg bare samples? Lager du noe i det hele tatt fra bunnen?
Vis hele sitatet...
VEC pakkene
Okei, neste gang du skal iallefall si at DU har laget noe, så lag noe fra bunnen. Iallefall jeg som har produsert musikk i 5-6 år nå begynner å bli veldig lei av sånt, iallefall de værre sangene hvor jeg kan NAVNGI sample-filene, noe jeg dog ikke kunne her. =)
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Okei, neste gang du skal iallefall si at DU har laget noe, så lag noe fra bunnen. Iallefall jeg som har produsert musikk i 5-6 år nå begynner å bli veldig lei av sånt, iallefall de værre sangene hvor jeg kan NAVNGI sample-filene, noe jeg dog ikke kunne her. =)
Vis hele sitatet...
Crash, Fx, noen overganger fra VEC pakkene! Oki. Har bare holdt på i 2 år jeg

Men det jeg lurer på hvorfor folk nevner katter i denne tråden? Lag heller en katte tråd?

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Katta di kan IKKE mixe men jeg fikk meg en god latter da
Vis hele sitatet...
Lag deg en katte tråd du

Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Stakkars katt..
Vis hele sitatet...
Du også, lag heller en katte kondolere tråd!
Sitat av Hydrogen Vis innlegg
Crash, Fx, noen overganger fra VEC pakkene! Oki. Har bare holdt på i 2 år jeg

Men det jeg lurer på hvorfor folk nevner katter i denne tråden? Lag heller en katte tråd?



Lag deg en katte tråd du



Du også, lag heller en katte kondolere tråd!
Vis hele sitatet...
Ta deg heller til kritikk, en og stenge dem ute.
Kritikk lærer man av, ikke med og ignorere
Sitat av Kain Vis innlegg
Ta deg heller til kritikk, en og stenge dem ute.
Kritikk lærer man av, ikke med og ignorere
Vis hele sitatet...
Unnskyld Mr? Kritikk? Er det noe Kritikk her? Nooope, bare piss!

Katter og hamster................

Admin, slett tråden!

Folk snakker om hause beat, Virtual DJ, osv osv! Dere har jo fan ikke peiling.
Det er bra av deg at du ikke blir fiendtlig, Hydrogen. At du holder deg rolig er bra! Vi har en god del freaks som kan en del musikk, og da blir det feil av deg å si at vi ikke kan noe. Hvorfor viste du den fram her? Jo, fordi vi er freaks.

Hva er det du vil fram til? Det du la til minner meg veldig om noe trance skjit, og det kan du ikke nekte på.

Folkens: Prøv å gi kritikk neste gang da, i stedet for å komme opp med spydige kommentarer som dere håper drar inn et par kp. Jeg så kanskje 2(?) ordentlige svar, resten var tullball.
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Det er bra av deg at du ikke blir fiendtlig, Hydrogen. At du holder deg rolig er bra! Vi har en god del freaks som kan en del musikk, og da blir det feil av deg å si at vi ikke kan noe. Hvorfor viste du den fram her? Jo, fordi vi er freaks.

Hva er det du vil fram til? Det du la til minner meg veldig om noe trance skjit, og det kan du ikke nekte på.

Folkens: Prøv å gi kritikk neste gang da, i stedet for å komme opp med spydige kommentarer som dere håper drar inn et par kp. Jeg så kanskje 2(?) ordentlige svar, resten var tullball.
Vis hele sitatet...
Jeg tar meg ikke nær av det noen har sagt i denne tråden!

Joda sikkert mange gode musikk folk her, men og begynne og snakke om katta si osv, ser ikke på det som god musikker.

Hands Up, ikke trance!

Vil ikke frem til noe? Tråden har jo sklidd ut fra start fra house beat til katta til naboen! Det blir helt feeeil..

Du må være enig at dette ikke er kritikk

Ha en fin dag.
Sist endret av Hydrogen; 20. september 2011 kl. 07:59.