Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 993
en unge med downs
comRade's Avatar
"Ronja, Vegard og Mathias ankommer Roskilde for første gang. Guttene røyker og fester bort dagen, mens Ronja sliter med å finne teltplass i den mørke festivalnatta."

Link til programmet:
http://p3.no/festivaljomfruer/


Noen som har fått med seg dette programmet?
Jeg så nettopp igjennom de episodene som hadde kommet til nå og må si at jeg liker at NRK P3 har tatt med seg et kamerateam for å vise Norge hvordan ungdommen fester der nede! Ta en titt og si hva du mener om det de viser. Er det greit at mediene viser cannabisbruk blant ungdom? Ser noen har kommentert på nettsiden der at de ikke liker at "P3 har blitt et utstillingsvindu for illegale rusmidler" - imens andre har kommentert at det er en bra ting at NRK er blitt cannabisliberale.
Flott at ikke all informasjon skal bli besudlet og ødelagt av en konservativ meningsregulering. Dette er da ikke et offisiellt pro-cannabis initiativ fra p3, men heller en måte å spre info og underholdning om festivalmiljøet og de regjerende meninger og holdninger i nevnte miljøer.

Ikke verre en det.
Enig. Synes det var kjempe moro å se på Aldri vært på Roskilde før, så det må jeg absolutt etter å ha sett disse episodene.. Så noen joints som kunne vært rullet bedre, eneste jeg har å si på. Og irriterende med det klippet som alltid går igjen, "jeg hadde en jente da". Og hva skjedde med ølbrillene han tok på seg??? Sist, men ikke minst morsomt å se på alle de fjerne typene som er en smule forvirret i cannabis-rus :P
Må nesten le litt av jomfrutrønderne når de kommer. Jeg hadde med meg en sekk og en skulderveske når jeg var der første gangen.
Urutinert å komme såpass seint også, må jo være med på pre-camp, halve moroa jo!