Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1111
Er det noen som har et program, liste over hotmailer og passord eller lignende?? Vil gjerne hacke folk sine hotmailer men kan ikke med script osv!! Kan noen plz si en enkel måde?
Hvis du kjenner personen godt funker det å gjette Passordspørsmålet hans/hennes og mekke et nytt passord.
Lag en fake login-side.

Men hva faen skal du gjøre dette for?
ville helst kunne gjort det uten å skifte passord, jeg kjenner ei jeg kan spm til men vil ikke ødelegge
ja så bare gå inn og les hennes private brev som hun har veldig lyst til å beholde for seg selv.
Opprinnelig postet av djelefanto
ville helst kunne gjort det uten å skifte passord, jeg kjenner ei jeg kan spm til men vil ikke ødelegge
Vis hele sitatet...
vil ikke ødelegge nei.. høhø

Er det noen som har et program, liste over hotmailer og passord eller lignende?? Vil gjerne hacke folk sine hotmailer men kan ikke med script osv!! Kan noen plz si en enkel måde?
Vis hele sitatet...
Du skulle fått den lure idéen før når man bare kunne oppgi addressa man ville ha passord til og oppgi en annen adresse det nye passordet skulle sendes til. Hei hurra for sikkerhet i microsofts stab
Bruk søkfunksjonen på forumet, dette har vært tatt opp en del ganger før, og alle gangene kommer vi frem til at det er idiotisk å prøve lenger..