Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 996
Hei,

Det har jo vært mye snakk om disse "eliteklassene" de siste ukene i Oslo. Jeg går selv 3. vgs, og er blant topp 10% i flere av fagene mine, som f.eks. i samfunnsøkonomi. Vi har derimot ikke hørt noe om denne muligheten på skolen min, og jeg lurer på om noen har litt mer info om hvordan det fungerer. Synes opplysningene i avisene osv. ikke er spesielt informativt rettet, kun politisk.

Vet noen evt. hvilke fag dette vil bli tilbudt? Gjelder det fag som Engelsk, Samfunnsøkonomi e.l. ?
Var det ikke barneskole til ungdomsskole, og ungdomsskole til vgs?
Tviler på at et universitet vil slippe inn noen for tidlig, når de mangler såpass mange byggeklosser.
Sitat av merulz Vis innlegg
Var det ikke barneskole til ungdomsskole, og ungdomsskole til vgs?
Tviler på at et universitet vil slippe inn noen for tidlig, når de mangler såpass mange byggeklosser.
Vis hele sitatet...
Nei, de tar inn fra vgs også. Har dessverre ikke noen kilder til dette.
Det der er bare et dustete forslag Høyre har kommet med uten å forhøre seg med de som faktisk vet noe om skolen, nemlig lærere og elever