Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 651
Hvor mye kan jeg bruke i døgnet, per 3. dag(?) med nettbank? Jævlig provoserende at det finnes slike grenser, er det mulig å få det bort?

Hvor er friheten!?!!?
Du kan jo bruke akkurat så mye penger du selv ønsker fra nettbanken din..
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Du kan jo bruke akkurat så mye penger du selv ønsker fra nettbanken din..
Vis hele sitatet...
Kan ikke det nei. Er 20+ og får faen meg sperrer bare jeg kjører 5-10 transaksjoner med 150-1000 per transaksjon.
For det første, hvilken nettbank har du? For det andre, det er vel en eller annen innstilling som er på...
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
100 000 kan jeg føre over, har sparebank 1.
Slik gjør du for å finne ut beløpsgrensene.
1. Gå inn på nettbanken din
2. Finn telefonnummeret til banken
3. Ring banken og hør.

evt. sjekk hjelpesidene til nettbanken din
Spesielt : s Aldri vært borti det, jeg har en grense på 100tusen hvertfall ( samme som han over her ) . Du bør sjekke det opp med banken, men det hender seg at det kommer opp i blandt om du ønsker å endre det.

Vet om en sperre hvertfall og det er at man ikke kan overføre samme beløpet til samme konto samme dag.
Har grense på 50 000 i løpet av noen dager jeg.
Og med 10 transaksjoner på 1000 kr hver, så er du jo oppe i 10 000. Så kan jo være at du har din grense på 10 000 ,- i nettbanken. - Selv om jeg tror det er unormalt for personer over 18 å ha en slik grense.