Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4250
Hola.

Vi er sultne og lurer på hvor vi kan få bestilt mat så sent på kvelden... ulempen er at mobilen min ikke fungerer (ødelagt noe på mikrofonen tydeligvis) og jeg kan jo ikke ringe og bare være stille Så må være mulig å bestille online.. prøvd spice - stengt (desperat, hater egentlig spice). Pizzabaronen - MÅ RINGE. Flamenco - stengt...

SULTNE!
Kanskje en ide å si hvor du bor?

edit: Pizzabakeren?
Sist endret av Docile; 22. juni 2011 kl. 23:57.
pocolocos's Avatar
Trådstarter
Sorry. Oslo.
Haha. Munchies? ;P
Peppes? /dolly. random gatekjøkken med takeaway
Pølse på bensinstasjon?
har du visa? fyll opp skype, ring?

eller tekst til en kompis og be han bestille på din adresse?
pocolocos's Avatar
Trådstarter
Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
Peppes? /dolly. random gatekjøkken med takeaway
Vis hele sitatet...
Peppes stengt... Dolly stengt... trenger at de leverer på døra. Både lat og sulten i dag. Eh, kveld.
Kinaekspressen kanskje?
22222222, Ikke tull, ser kanskje sånn ut på nommeret men det er faktisk nummeret til kinaekspessen!
peppez, dolly og pizzabakeren har ihvertfall onliine bestilling. Ellers kan du jo facebook'e en kompis som vil bestille til din adresse, mot at han får en slice

Edit: Kansje tilogmed en random nFF'er?
Sist endret av random42099; 22. juni 2011 kl. 23:59.
Si hva du skal ha og om du skal hente \ bli kjørt ut så kanskje en freak ringer for deg
Ja, jeg kan ringe for deg
pocolocos's Avatar
Trådstarter
Sitat av sugerøret Vis innlegg
har du visa? fyll opp skype, ring?

eller tekst til en kompis og be han bestille på din adresse?
Vis hele sitatet...
Tenkte det var litt sent og prøver å være grei og ikke mase på folk midt på natta.. :P Skype, ja, det var jo en ide, kanskje det blir baronen after all! Sjekker just-eat også, takk for tips..
støtter http://www.just-eat.no/

Nå ble jeg sulten jeg og!
Sist endret av Eirik0405; 23. juni 2011 kl. 00:02.
pocolocos's Avatar
Trådstarter
Hihi. Takk, men er dritskeptisk til å gi ut adressen min til folk på nettet :X No offence, hihi. Men hyggelig at noen tilbyr <3

Ok men da tror jeg faktisk at det blir baronen og skype her, gitt...

Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
støtter http://www.just-eat.no/

Nå ble jeg sulten jeg og!
Vis hele sitatet...

Fikk desverre bare opp "stengt nå"-resultater på mitt postnummer. Buhu! Men pizzabaronen da... oppe til 03! Hurra. Og med skypetipset ordner det seg.
Sitat av pocolocos Vis innlegg
Hihi. Takk, men er dritskeptisk til å gi ut adressen min til folk på nettet :X No offence, hihi. Men hyggelig at noen tilbyr <3

Ok men da tror jeg faktisk at det blir baronen og skype her, gitt...
Vis hele sitatet...
Hva er du redd for? At noen bestiller gratis kondomer hjem til deg? Adressen din ligger nok ute på gule sider eller 1881 uansett.
pocolocos's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Hva er du redd for? At noen bestiller gratis kondomer hjem til deg? Adressen din ligger nok ute på gule sider eller 1881 uansett.
Vis hele sitatet...
Nei den gjør ikke det :P

Men mente jo navn og adresse da.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Hva er du redd for? At noen bestiller gratis kondomer hjem til deg? Adressen din ligger nok ute på gule sider eller 1881 uansett.
Vis hele sitatet...
Redd for det? Huum? At mammaen din kanskje skal sitte rett atme når du åpner det slik at du blir litt småsjokka fordi du ikke fikk advarsel at noen hadde bestilt?? hmmm?

Nå er det kanskje ikke et problem om du ikke bor hjemme.

Btw, var et hint til Skate altså,
Sist endret av Vod0; 23. juni 2011 kl. 00:09.
pocolocos's Avatar
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
Redd for det? Huum? At mammaen din kanskje skal sitte rett atme når du åpner det slik at du blir litt småsjokka fordi du ikke fikk advarsel at noen hadde bestilt?? hmmm?

Nå er det kanskje ikke et problem om du ikke bor hjemme.

Btw, var et hint til Skate altså,
Vis hele sitatet...
Hehe. Naboen som hadde fått disse her jeg leier, da. Men ja nå er det bestilt mat, takk for hjelpen!
Få noen til og stikke på Bislet kebab for deg eller noe mot en liten sum :P trur de er åpent til 04:00
lag en ny skype konto, da får du et gratis ring i noen minutter?