Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 4124
Hellu..
Er i en diskusjon med en av "modella" mine.. og vi er litt uenig om hva som er best.. (vi har et lite veddemål på gang) .. Jeg synes bilde nr.1 er best (usminka og litt mer "mystisk) og hun liker bilde nr.2 .. hva synes dere? ... Dere avgjør hvem som vinner 100 kroner her

Bilde nr.1




Bilde nr.2
neste innlegg ....
Trådstarter
Bilde nr. 2



Sitat av Kalender Vis innlegg
Nummer to var best.
Vis hele sitatet...
Bra du svarer før bilde nr.2 kommer da
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Begge to var bra på sin måte, men du må forklare hvorfor hun plutselig fikk tits på bilde 2.
Av de 2 bildene så er bilde nr.1 det beste fotografisk sett spør du meg. Jeg føler det er mer dybde i bildet og så er komposisjonen betraktelig mye bedre enn på bilde 2.
nummer to var best synes jeg, nummer en ble litt for trist, og så mer uforklarlig ut, pga den manglende sminken og den manglende delen av kroppen som vises på bilde to.
nummer to viser fram modellen på en vakker og selvsikker måte.
Likte vel #2 best. Var litt lysere på en måte. Men #1 var jo nice det og. Som du sier, så var det litt mystisk. Som også var fint.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Likte nummer to best, av mannlige årsaker...
Personlig likte eg best bilde #1. Liker måten det blir fremstilt rått, mystisk og usminket.
Likte nr 1 best. Pent blikk.
Sitat av 3RD Vis innlegg
Likte nr 1 best. Pent blikk.
Vis hele sitatet...
This. Helt enig her, men må legge til at håret gjorde det enda bedre.
Bilde nr. 1 er rett og slett bedre utført.

Hva er den hvite prikken til litt over og til venstre (nr. 1) og litt venstre (nr. 2) for hodet hennes? Støv eller noe i bakgrunnen?
Trådstarter
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Bilde nr. 1 er rett og slett bedre utført.

Hva er den hvite prikken til litt over og til venstre (nr. 1) og litt venstre (nr. 2) for hodet hennes? Støv eller noe i bakgrunnen?
Vis hele sitatet...
har ikke gjort noen av bildene helt ferdig.. pleier å retusje svart over den svarte bakgrunnen som er tøy lerret.. sikkert hunde hår eller noe du ser der...
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Skal være ærlig å si at jeg stirret mest på nr. 2
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Begge to var bra på sin måte, men du må forklare hvorfor hun plutselig fikk tits på bilde 2.
Vis hele sitatet...

Litt med blur i photoshop...
Og ja.. pitte pitte litt justering

Sitat av tekace Vis innlegg
Skal være ærlig å si at jeg stirret mest på nr. 2
Vis hele sitatet...
se nå bort fra puppa..
hvilket bildet er best ...
haha...

Sitat av ViceR Vis innlegg
Likte nummer to best, av mannlige årsaker...
Vis hele sitatet...
.. wonder why

Sitat av Eplebit Vis innlegg
Personlig likte eg best bilde #1. Liker måten det blir fremstilt rått, mystisk og usminket.
Vis hele sitatet...

Helt enig.. da bildet er så mye bedre.. og personlig synes jeg jenta ser bedre ut og...
Har du virkelig airbrushet bort kløften på bilde nummer en? Og støv er veldig raskt å ta bort i Photoshop, mindre pupperedigering, mer fjerning av bart og støv. Dessuten er de da forferdelig kornete og uskarpe?
Syns de begge var litt fæle, men likte best snittet på nummer to.
Sist endret av GothQueen; 12. mai 2011 kl. 00:37.
Trådstarter
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Har du virkelig airbrushet bort kløften på bilde nummer en? Og støv er veldig raskt å ta bort i Photoshop, mindre pupperedigering, mer fjerning av bart og støv. Dessuten er de da forferdelig kornete og uskarpe?
Syns de begge var litt fæle, men likte best snittet på nummer to.
Vis hele sitatet...
bildene er veldig lite redigert ja... Men hallo!! begge bildene var fæle? likt å sett dine portrett bilder uten redigering? .. har ikke airbrushet kløften bort.. men blur..litt for å fokuset bort fra puppa.. Tror ikke du vett helt hva du snakker om.. i bunn og grunn så holder begge bildene "fotografisk" kvalitet . .selv uten redigering .. så når du kommer til å si at begge bildene er forferdelige som er et ganske sterkt utrykk.. så må du begrunne da litt mer..
http://img23.imageshack.us/img23/4451/skjermbilde20110512kl10.png

#1 - Det er mindre lys i ansiktet hennes enn på brystpartiet, dette fører med seg at man får et bilde der blikket kan vandre litt ned, for å si det slik.

#2 - Her kan det se ut som du har gitt henne modellhud, eller med andre ord brukt blur / smudge / CA. Dette er jeg ikke stor fan av. Det skal i så fall gjøres i moderasjoner.

#3 - En uheldig plassering, etter min mening.

Men ja, jeg likte bilde nr 2 best
Helt greie portretter, men lyset var ikke særlig innbydende og sorthvitt konverteringen din var brutalt kjedelig. No offence
Sitat av gimbo Vis innlegg
bildene er veldig lite redigert ja... Men hallo!! begge bildene var fæle? likt å sett dine portrett bilder uten redigering? .. har ikke airbrushet kløften bort.. men blur..litt for å fokuset bort fra puppa.. Tror ikke du vett helt hva du snakker om.. i bunn og grunn så holder begge bildene "fotografisk" kvalitet . .selv uten redigering .. så når du kommer til å si at begge bildene er forferdelige som er et ganske sterkt utrykk.. så må du begrunne da litt mer..
Vis hele sitatet...

Jeg syns dette er forferdelig kornete, og brystpartet som du har "pyntet" minner om et silkelaken. Men hva vet vel jeg, jeg tar ikke portrettbilder fordi blomster aldri er i dårlig humør.
Likte ansiktet på #1, og brystpartiet på #2.


Problem Solved!

Hysj, jeg er god i photoshop, ok?
Trådstarter
skal photoshope litt mer neste gang jeg legger bilder ut her ja
Nr. 1! Av tidligere nevnte grunner, og sett bort ifra det tekniske liker jeg håret og ansiktsuttrykket bedre her også.
Sist endret av TeumessianFox; 12. mai 2011 kl. 14:17.
Sitat av ViceR Vis innlegg
Likte nummer to best, av mannlige årsaker...
Vis hele sitatet...
Good Thinking
Definitift Nr. 1! Synes det virker rett og slett mer "ekte" da hun er usminka og man fokuserer heller på ansiktet til jenta istedenfor å stirre på puppene hennes som er det eneste alle stirrer på i nr 2!
Likte puppene jeg.
Sikkerhetsklarert
Jeg får ikke skikkelig øyekontakt på #1.. Hadde du hatt mindre skygger der ville heller ikke bildet blitt så "tungt"

Så jeg voter for #2..
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Synes trekkene i ansiktet hennes fremsto bedre på bilde nr.2. Godt mulig det er skjermen min, men håret på venstre side og bakgrunnen går så og si i ett. Litt bedre belysning eller litt mild redigering kanskje?

Bilde nr.1 er noe mørkt og skyggene synes jeg bidrar litt negativt til utseendet hennes (For hun er jo en søt jente.) Dessuten henger neseringen skjevt på bilde nr.1. Sikkert bare jeg som presterer å henge seg opp i slikt, men men
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nr.2! tenker ikke på puppene, men ja synes nr 2 var ganske sexy
brb skal på dass*
http://i56.tinypic.com/scgyt3.jpg
get da ugly piercings out girl!
Syns egentlig begge bildene var ganske kjedelige. De er veldig mørke og har ikke så mye kontrast. I tillegg, som noen over nevner, er det litt lite lys i ansiktet og litt mye lys på kroppen.
Minner meg om bildene som er i skolekatalogen...
Men ellers likte jeg bilde nr. 1 best av de to
helt enig i den piercingen.. hører ikke til på bildet..

likte forøvrig nr.1 best

på nr. 2 øderla hånda og plagget (kunne hatt et plag, bare noe annet)..
Bildet #2 er vel det som fenger meg..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av trønderfår Vis innlegg
http://i56.tinypic.com/scgyt3.jpg
get da ugly piercings out girl!
Vis hele sitatet...
Mye bedre nå trønderfår, votering 2 jeg !!
Sitat av gimbo Vis innlegg
skal photoshope litt mer neste gang jeg legger bilder ut her ja
Vis hele sitatet...
Dersom du ønsker å utvikle dine ferdigheter i portrettfotografering foreslår jeg du heller leser/studerer mer fotografi, og mindre photoshop.
Den husmoraktige toppen passet vel ikke så bra med de piercingene
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av posco Vis innlegg
Den husmoraktige toppen passet vel ikke så bra med de piercingene
Vis hele sitatet...
Meget uenig. Jeg digger kontrasten!
The Merciful One
mr5050's Avatar
Sitat av Awarize Vis innlegg
Likte ansiktet på #1, og brystpartiet på #2.


Problem Solved!

Hysj, jeg er god i photoshop, ok?
Vis hele sitatet...
ja ass du er uten tvil proff
Jeg mistenker at bildene muligens hadde sett bedre ut i farger, jeg er enig i at svarthvittkonverteringen er fæl.
Photoshoppinga av huden er også veldig dårlig utført.

På en annen side:
Liker bilde nr. 1 best, da komposisjonen er litt bedre.
Du kunne kansje prøvd å ta bilde litt høyere opp og litt tightere komponert, kansje også ta vekk bh-stroppene.
Jeg synes iallefall bilder uten stropper ser vanvittig mye bedre ut om man først skal ha lettkledd.

Prøv å få mer lys i ansiktet med ekstra lamper eller reflektorer, det gjør seg ofte godt med litt gullfarge i reflektoren for å få huden til å se mer sunn og frisk ut.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Meget uenig. Jeg digger kontrasten!
Vis hele sitatet...
Elsk det eller hat det obv^^ Jeg synes det krasja helt^^
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Altså, når piercingene "forsvant", fremsto dette nærmest som en drømmedame. Så ja, jeg likte også nummer 2 best.
Sitat av gimbo Vis innlegg
Jeg synes bilde nr.1 er best (usminka og litt mer "mystisk) og hun liker bilde nr.2 .. hva synes dere?
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat så rart at hun foretrekker det bildet som får puppene hennes til å virke størst. =)
Sitat av mr5050 Vis innlegg
ja ass du er uten tvil proff
Vis hele sitatet...
Hadde dårlig tid, og er relativt dårlig på manipulering!
Syntes selv jeg er best på "astral"-ish bilder

Må også legge til at dette ble gjort på en Compaq mini 110 - 10".
Credz anyone?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Awarize Vis innlegg
Hadde dårlig tid, og er relativt dårlig på manipulering!
Syntes selv jeg er best på "astral"-ish bilder

Må også legge til at dette ble gjort på en Compaq mini 110 - 10".
Credz anyone?
Vis hele sitatet...
Joda Personlig likte jeg bilde 1 best i utgangspunktet, men av andre årsaker så var ditt bilde bedre Men en kombinasjon av ditt bilde (med nakke) og trønderfår sitt så er vi i mål!

Har du sett nakken på bilde du posta picaso?