Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 995
Kjøpt meg ny bong, men brønnen er litt for stor for de små salvia partikklene.
Hvordan kan man enklest forhindre at salvian ikke sklir ned i vannet?
Dette uten å kjøpe screen. Vil helst ikke bruke noe som avgir dårlig smak eller er skadelig o.l (les: sølvfolie). Noen med forslag?

takk
Inne i ørepropper/øreplugger fins det en type rist/screen. Ta den ut og brenn den for å få vekk eventuelle farlige ting. Fins også rist inne i vasker, de er der for å filtrere vannet.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Kjør den gode gamle "jord-pipe" metoden.. bruk litt småstein som du skyller godt i varmt vann
Trådstarter
9 2
Gode forslag! Har også hørt at man kan bruke frukt eller grønnsaker? Skjære tuppen av ei gullerot og stikke hull gjennom. skulle vist gi god smak? noen som har prøvd ?
Ikke bruk gulrot,jeg prøvde det en gang jeg var tom for rister.Følte jeg fikk veldig dårlig trekk pga fuktigheten i gulroten.Ta en rist fra vannkrana på kjøkkenet,de er perfekte.
merskum steiner har jeg funnet ganske fine å bruke, ettersom det ikke slipper gjennom noe pulver
nedturen er jo selvsagt vaskingen, fylles op med tjære rundt steinen om du ikke bytter på en stund :P
Trådstarter
9 2
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Ikke bruk gulrot,jeg prøvde det en gang jeg var tom for rister.Følte jeg fikk veldig dårlig trekk pga fuktigheten i gulroten.Ta en rist fra vannkrana på kjøkkenet,de er perfekte.
Vis hele sitatet...
Okei, dropper grønnsaksavdelinga da. Ristene her i leiligheta er forøvrig inkapslet i plastikk. løsner ikke med mindre jeg drar fram hammern, :/
(får se hvor mye bruk jeg har for ett filter i badekaret etterpå! )

Dog, meget godt forslag til senere bruk!

Sitat av enerlighter Vis innlegg
merskum steiner har jeg funnet ganske fine å bruke, ettersom det ikke slipper gjennom noe pulver
nedturen er jo selvsagt vaskingen, fylles op med tjære rundt steinen om du ikke bytter på en stund :P
Vis hele sitatet...
Du mener sånne meerschaum filter man får kjøpt på W-shop?
satset på å ikke kjøpe noe via nett, men istedenfor finne noe McGuyver style her hjemme!
Hva med ei enkrone?
du får kjøpt det på Shangri-La, sikkert skorpius også
Trådstarter
9 2
tok den lette løsningen og ødela vannfilteret i badekaret takk for hjelpen