Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6211
Jeg fikk en post it lapp, som det stod berammet hovedforhandling den og den datoen i enlarannen tingrett.

Jeg skjønner ingenting, det gjør heller ikke pedia eller google.

Hva betyr så dette?
Sist endret av Naturgrønn; 12. april 2011 kl. 06:13.
Sitat av pidget Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Åja, det var så enkelt.

Jeg skjønte ikke hvilken betydning ordet berammet hadde i en sammenhenge med hoveforhandling. Ja jeg vet jeg er dum og sånn.


Slett tråden da noen. Så får dere kake, kjapp an.

Eller vent...

Nå har jeg funnet ut hva hoveforhandling er.. Det var jo ikke så vanskelig.

Men er det noe forskjell siden det står her på den gule post-it lappen; Berammet hovedforhandling.

Jeg hadde sikkert skjønt mye mer om det ikke kom på en jævla post-it lapp, hva faen er det for noe da.

Jeg fant heller ikke ut det du fant pidget fordi jeg søkte etter "berammet hovedforhandling" så da kom det ingen svar fram noen steder.
licenced penis
pizzadelivery's Avatar
38 5
jeg hadde nok kasta lappen. :S
Sitat av pizzadelivery Vis innlegg
jeg hadde nok kasta lappen. :S
Vis hele sitatet...
Hehe fikk den av politiet da... Kommer nok nærmere hva det går i når det nærmer seg datoen. Men jeg skjønte bare ikke bæret av hva det var for noe.

Bare grublet litt over hva det var for noe.

Om det hadde bare stått hovedbehandling hadde jeg jo funnet ut hva det var...

forhandling mente jeg.
Det betyr bare at saken din "er satt til" å skulle bli behandlet som hovedforhandling. Ikke noe hokus pokus altså.