Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 926
Trenger forslag til programmer som jeg kan bruke til å overføre sanger fra IPod Touch'en (4G) min til PC'en. Har prøvd ca. 6 forskjellige programmer, ett program registrerte ikke IPod'en i det hele tatt, 2 programmer fungerte kun med vanlig IPod ikke touch, og tre programmer kunne kun overføre 100 sanger før du måtte betale mellom 20 og 30 dollar for de. Jeg er ikke veldig interessert i å betale penger for det siden dette er en funksjon som iTunes burde ha hatt for lenge siden. Lurer derfor på om noen har forslag til noe freeware eller billige programmer som kan gjøre jobben.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Dette kan enkelt gjøres i Ubuntu med Rhythmbox. Bare plugg i, start programmet og dra sangene fra iPoden til musikkmappen.
Mener jeg gjorde det for lenge siden med winamp + iPod plugin. Har du prøv det?
MediaMonkey til Windows funker flott. Som iTunes, bare med alle funksjoner og muligheter man irriterer seg over at iTunes mangler.
Evil Panda
Butterfly's Avatar
Trådstarter
@Mullah, det funker helt sikkert fint, men har ikke energien til å installere Ubuntu bare for å få henta sangene fra IPoden, men takk for forslaget.

@3RD, prøvde med iPod plugin til Foobar, men man fikk ikke overført sanger fra IPod touch til PC med den, tror nok det bare fungerer med IPod Classic (samme tror jeg om winamp (uten at jeg har prøvd)).

@djemb, MediaMonkey funket fint, og jeg fikk over alle sangene. Litt kjipt at det er såpass stort og tungt program, skulle helst hatt et som var litt lettere, men det gjorde jobben.