Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1165
Skjermen er ødelagt på en laptop jeg har. Men jeg trenger å formatere og reinstallere windows. Laptopen er koblet til en ekstern skjerm nå. Det jeg lurer på er om dette vil skape et problem for meg underveis i prosessen. Altså, er det noen mulighet for at laptopen vil koble ifra skjermutgangen eller lignende?

Isåfall betyr det trøbbel da jeg ikke kan se noe..hehe.

Noen som vet?

Takker for svar...
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg ser ingen grunn til at skjermen skal koble fra, bare lukk dekslet når du kobler til ekstern skjerm så vil den outpute til ekstern skjerm by default.

Iallefall på enhver laptop som er respektabel og ikke hjerneskadet.
Trådstarter
Hehe.. høres iallefall lovende ut..

Men jeg skal love deg at denne laptopen ikke er respektabel og den er i høyeste grad hjerneskadet...
▼ ... over et år senere ... ▼
Bumper den tråden her. Jeg har samme problemet, en laptop med ødelagt skjerm plugget til en ekstern skjerm. Men når jeg skal boote så har jeg ikke noe bilde på den eksterne skjermen. Er det noen triks i ludo som gjør at jeg kan formatere og reinstalere windows på denne laptopen?
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jeg har opplevd at bildet går over på den interne skjermen ved omstart, og at jeg må trykke tastekombinasjonen for ekstern skjerm på nytt. Dette var med lokket åpent, og det fungerte fint når jeg trykket tastekombinasjonen på nytt.
Sist endret av datagutten; 15. juli 2012 kl. 21:13.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av datagutten Vis innlegg
Jeg har opplevd at bildet går over på den interne skjermen ved omstart, og at jeg må trykke tastekombinasjonen for ekstern skjerm på nytt. Dette var med lokket åpent, og det fungerte fint når jeg trykket tastekombinasjonen på nytt.
Vis hele sitatet...
Derfor jeg statuerte over, lukk lokket, da er eksterne enheter default.

Noe som sikkert er mer praktisk for oss som har dockingstasjoner
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Derfor jeg statuerte over, lukk lokket, da er eksterne enheter default.

Noe som sikkert er mer praktisk for oss som har dockingstasjoner
Vis hele sitatet...
Jeg har lokket lukket, fortsatt ikke noe bilde under oppstart. (før os starter)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Reguslol Vis innlegg
Jeg har lokket lukket, fortsatt ikke noe bilde under oppstart. (før os starter)
Vis hele sitatet...
Har jeg aldri opplevd på noen laptoper jeg har eid de siste 13 årene, så meget snålt og sucks to be you.