Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1854
Er noen (en jeg kjenner sannsynligvis) som driver å hacker/trojan eller noe sånn. Er det noen her som kan hjelpe meg å spore ned dritten så jeg kan få han til å slutte?
Bruker ad awere og Bit defender. Bit defender finner hver dag en cookie som "eskild@dobbeltclick" eller noe sånt.

Vær så snill. dette skal jeg ha en slutt på!!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Drit i cookies. Dei er ufarlige, og kan maksimalt nyttast av reklamenettverket doubleclick til å identifisere datamaskina di.

At den dukker opp kvar einaste dag tyder vel forøvrig ikkje på stort meir enn at du besøker vg, dagbladet, eller ei anna nettside som nyttar doubleclick annonser.
cookies er som nevt ufarlig,bytt ut Ad-aware med Malwarebytes
Ad-aware var bra for ti år siden,nå er den rett og slett dårlig.
Last ned currentport og følg med på hva som skjer i nettverket ditt.
Sist endret av snippsat; 28. desember 2010 kl. 21:57.
Esk
Trådstarter
7 0
Okey takk skal du ha Lyst å å beskrive currentport litt mer nøyaktig? ikke så inni det her
Er det som på bit defender. Der kan jeg se hva som sender og hva som motar i nettverket.
Hvordan vet du at du er infisert av noe?
Esk
Trådstarter
7 0
Mystiske ting skjer Spill blir lagt ned. begynner å hoppe av meg selv og filmer blir satt på.
Sitat av Esk Vis innlegg
Mystiske ting skjer Spill blir lagt ned. begynner å hoppe av meg selv og filmer blir satt på.
Vis hele sitatet...
Haha!

Er ikke bare en Bror/søster/venn som bruker remote control på pcen din da?
Esk
Trådstarter
7 0
Jo jeg tenkte det så slo av det valget i windows. Er det andre måter de kan gjøre det på? For har ikke skjedd noe farlig som keylogging og slikt.
Om du har tid (og ork) så kan du jo ta å formatere pcen din. De fleste simple trojaner forsvinner da.
Trådløs mus/keyboard er også en fryktelig enkel måte å kødde med folk. De nyere har grei nok rekkevidde og er små nok til at du ikke legger merke til dem.

Sjekk om noen av usb-inngangene dine har en bitteliten brikke kobla inn i en av dem.


Sitat av Esk Vis innlegg
For har ikke skjedd noe farlig som keylogging og slikt.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det?
Sist endret av DumDiDum; 29. desember 2010 kl. 12:17.
Esk
Trådstarter
7 0
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Trådløs mus/keyboard er også en fryktelig enkel måte å kødde med folk. De nyere har grei nok rekkevidde og er små nok til at du ikke legger merke til dem.

Sjekk om noen av usb-inngangene dine har en bitteliten brikke kobla inn i en av dem.



Hvordan vet du det?
Vis hele sitatet...
Vet det vel egentlig ikke men ingen accene mine til spill eller facebook eller noe sånn har blitt kødda med.

Ja tenkte på å formatere men må vil ikke slette alt av materiale på D disken Formatering av c disk er gjort.
Reinstallere Windows?
▼ ... over en uke senere ... ▼
netstat -a
Vis hele sitatet...
Post resultat.
Sitat av 64k Vis innlegg
Post resultat.
Vis hele sitatet...
Husk å gjøre dette med ALLE programmene av